דרעי על פרשת המעצרים: “מקווה שאין לאף אחד מאנשינו שום קשר”

יו"ר ש"ס התייחס בפתח ישיבת הסיעה בכנסת למעצרים והשחרור בפרשת התפטרותו הפיתאומית של חבר מועצת עיריית ירושלים מסיעת ש"ס: "ידענו מראש בפרשה הזו שסוף האמת להתגלות. ידענו שלאנשים שלנו אין קשר לפרשה"
אריה ריבקינד
כ"ה טבת התשע"ז / 23.01.2017 16:35

יו”ר ש”ס, שר הפנים אריה דרעי התייחס אחר הצהרים (שני) בפתח ישיבת סיעת ש”ס בכנסת למעצרים והשחרור בפרשת התפטרותו הפיתאומית של חבר מועצת עיריית ירושלים מסיעת ש”ס.

“ידענו מראש בפרשה הזו שסוף האמת להתגלות”, אמר דרעי. “ידענו שלאנשים שלנו אין קשר לפרשה. היה חילול ה׳ אבל ברוך ה’ מקווה שאין לאף אחד מהאנשים שלנו שום קשר”.

ארבעת העצורים החרדים – שניים מהם המזוהים עם ש”ס ושני אנשי תקשורת – שנעצרו ביום שני בשבוע שעבר על ידי ימ”ר ש”י, שוחררו  ביום שישי בבוקר לביתם.

שלושה מהעצורים שוחררו ללא תנאים מגבילים. רק אחד העצורים, איש תקשורת, נשלח למעצר בית של 12 יום.

חקירת המשטרה נמשכת.

הפרשה החלה לפני יותר משלושה חודשים, אז נחשף כי נציג של ש”ס בעיריית ירושלים נאלץ להתפטר, לאחר שלראשי ש”ס הגיעו הקלטות שמעידות על אורח חיים, כביכול, שאינו מתאים לאדם חרדי.

הנציג נאלץ להתפטר תפקידו, אולם מיד אחר כך הגיש תלונה במשטרה, בה טען כי נסחט על ידי גורמים שונים שרצו להזיז אותו מתפקידו.

לפי דיווח בישראל היום, הוא אף העלה השערה בחקירתו כי ניסו להזיז אותו מתפקידו מכיוון שעצר תקציבים שהיו מיועדים לאירועים של ש”ס, וגילה עצמאות יתר בהחלטות המפלגה בעירייה.

לפי הדיווח, במהלך חקירת המשטרה התגלה כי אדם שהתחזה לאישה משך את חבר המועצה בלשונו, וכי אותו אדם התחזה לתושבת חרדית מפתח תקווה. המשטרה הצליחה להגיע אל אותה אישה וגילתה כי היא כלל איננה קשורה לעניין.

המשטרה בדקה בחברת הסלולר מי הבעלים של המכשיר ממנו בוצעה ההתכתבות עם חבר המועצה ומצאה את אחד העצורים בפרשה. בהמשך נעצרו, כאמור, עוד שלושה, ובהם בכיר בש”ס, הנחשב לאדם הכי מקורב לאריה דרעי.

בסביבתו של השר אריה דרעי הדגישו כל העת כי לשר אין קשר לפרשה בשום צורה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות