ארדן: “לא יעזור לחברים בהארץ” • בכיר בעיתון: “לא חברים ולא בטיח”

השר גלעד ארדן הגיב בציוץ על מאמר המערכת של 'הארץ' - שקבע כי השר "לא יכול להמשיך בתפקידו" ראש מערכת החדשות לא אהב את התגובה - ותקף: "אל תקרא לנו 'החברים מהארץ'"
אבי כץ
כ"ה טבת התשע"ז / 23.01.2017 11:35

עימות בין השר לביטחון הפנים למערכת עיתון ‘הארץ’: השר גלעד ארדן הגיב הבוקר (שני) בחשבון הטוויטר שלו על מאמר המערכת של העיתון ‘הארץ’ – והבהיר כי ימשיך בתפקידו, למרות המתקפות עליו מצד המערכת השמאלנית.

“די ברור שמדובר בקמפיין מאורגן שנועד להרתיע אותי ואת המשטרה מלאכוף את החוק”, צייץ השר. “לא יעזור לחברים בהארץ ולא לאיימן עודה וועדת המעקב של ערביי ישראל”.

בתגובה כתב אורי מרק, ראש מערכת החדשות של ‘הארץ’: “לא, גלעד. מדובר בקמפיין שנועד להרתיע אותך מלהיות שקרן ומסית. ואל תקרא לנו ‘החברים מהארץ’. לא חברים ולא בטיח”.

במאמר המערכת של ‘הארץ’ נכתב הבוקר, תחת הכותרת “לא יכול להמשיך בתפקידו”, כי “ארדן ומפכ”ל המשטרה, רוני אלשיך, הובילו בימים האחרונים מסע הסתה שפל, המבוסס כל כולו על שקרים ועל קביעות לא בדוקות ביחס למה שקרה באום אל־חיראן.

“במקרה של ארדן, אין מדובר בפעם הראשונה שהוא מנצל את תפקידו ואת המשטרה כדי ללבות שנאה כלפי האזרחים הערבים, אך ורק כדי לשפר את מעמדו הפוליטי בקרב חברי מפלגתו. התנהלות כזאת פוסלת אותו מלהמשיך לשמש בתפקידו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות