9 מפגינים מהפלג הירושלמי נעצרו בהתפרעות נגד מעצר עריק מצה”ל

כוחות משטרה צבאית שהגיעו הלילה אל קריית יובל בניסיון לעצור עריק מצה"ל נתקלו בהפגנה אלימה של אנשי הפלג הירושלמי • המשטרה: "9 מפירי סדר, שחלקם תקף שוטרים, נעצרו"
חיים טוויל
כ"ה טבת התשע"ז / 23.01.2017 08:55

בשעות הלילה (שני) הגיעו כוחות של משטרה צבאית לעצור עריק חרדי בירושלים –  אלא שהתפרעות של מפגיני ‘הפלג הירושלמי’ מנעה את ביצוע המשימות.

ההתפרעות הגדולה התרחשה ברחוב שטרן 47 בשכונת קרית יובל בירושלים, כאשר כוחות משטרה הגיעו לעצור עריק מצה”ל. בחורי ישיבות ואברכים מהשכונה כמו גם מבית וגן זרמו אל הרחוב ובעקבות הפגנה אלימה שנוצרה במקום נכשלו השוטרים במשימה.

ניסיונות מעצר של עריקים היו הלילה גם בשכונת נווה יעקב, בבני ברק ובבית שמש.

מדוברות המשטרה בירושלים נמסר: “עשרות חרדים הפגינו ברחוב שטרן בקרית יובל על רקע ניסיונות המשטרה הצבאית לאיתור משתמט מגיוס.

“המפגינים השליכו חפצים ועמדו באופן מכוון על ציר תנועה ראשי – וחסמו את הדרך. משלא נענו להוראות החוזרות ונשנות של המשטרה לפינוי הציר , פוזרו על ידי המשטרה.

“9 מפירי סדר, שחלקם תקף שוטרים, נעצרו”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אגיד להם מה אני חושב על הפלג הירושלמי
    23/01/2017 10:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. וּמָרְדֳּכַי לֹא יִכְרַע וְלֹא יִשְׁתַּחֲוֶה. על אלו שאינם מוחים כבר אמרו חז”ל על כבודכם מחיתם ועל כבוד ד’ לא מחיתם? והכתיב: ולא תחללו את שם קדשי ? ? ? רק שזה נוגע לקישקע שלהם מפגינים, על חילול שבת לא מפגינים, על מצעד התועיבה הם לא מפגינים, על חפירת קברי ישראל בבית שמש ועוד מקומות הם לא מפגינים, ועל עוד דברים שהחרדים הפגינו בעבר פלג הבני ברקי מחזון איש הם לא מפגינים, גועל נפש.

    רק יהודים כשרים קדושים יראים ושלמים צדיקים ואנשי מעשה שיש להם דעת עומדים ובוכים על כבודן של בני ישראל. על כבוד מלכות שמים. אבל שאלו לא מוחים על כבוד ד’ ית’ שמו, כמו מזרחיסתים וכמו שטיימניסתים (הם מזרע מבני בניו של המן למדו בבני ברק) הם עמלקים גמורים בגלל שהם לא מפגינים ודו”ק. ומָרְדֳּכַי לֹא יִכְרַע וְלֹא יִשְׁתַּחֲוֶה אבל אלו שאין מפגינים ואינם מוחים נגד השמד והזימה של מדינת השמד, הם מזרע עמלק בני בניו של המן. הקב”ה כבר יוקיע אותם מתוכנו! תתבישו לכם משכילים.