נתניהו בקבינט: תהיה בנייה נרחבת בגושים ובי-ם, מעלה אדומים תסופח

ראש הממשלה הודיע בישיבת הקבינט כי הבנייה בירושלים תימשך ללא מגבלות - ובקרוב יכריז על בנייה נרחבת בגושי ההתיישבות • הערב צפויים נתניהו והנשיא לשוחח על שורת נושאים מדיניים
יוני גרין
כ"ד טבת התשע"ז / 22.01.2017 20:05

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (ראשון) בישיבת הקבינט המדיני ביטחוני כי הבנייה בירושלים תימשך ללא הגבלה, ובקרוב יכריז על בנייה נרחבת בגושי ההתיישבות. כך דווח בערוץ 2.

באשר למעלה אדומים הבטיח נתניהו: “העיר תהיה בריבונות ישראלית בכל הסדר קבע, אך לא נכון בעת הזאת לקבוע צעדים חד צדדיים בלי תיאום עם הממשל האמריקני”.

בדיון התייחס נתניהו גם לבנייה מעבר לקו הירוק וטען כי הבנייה בירושלים תימשך ללא מגבלות. כמו כן ציין ראש הממשלה כי בקרוב יכריז גם על בנייה נרחב בגושי ההתיישבות.

באתר ‘הארץ’ דווח, כי ראש הממשלה החליט להסיר את כל המגבלות המדיניות על קידום תוכניות בנייה במזרח ירושלים, שהיו עד היום בוועדות התכנון המקומיות והמחוזיות.

כבר הבוקר אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבניה בירושלים לבנות 566 יחידות דיור: 324 יח”ד ברמות, 174 יח”ד ברמת שלמה, ו-68 יח”ד בפסגת זאב.

יו”ר הוועדה, מאיר תורג’מן, אמר בראיון שהעניק לרשת ב’, כי הבנייה הזאת עוכבה בחודשים האחרונים בשל לחץ ממשל אובמה. כעת הוא החליט לקדם אותה על דעת עצמו, מבלי שקיבל, לדבריו, שום איתות או רמז מראש הממשלה.

הערב צפויים נתניהו והנשיא לשוחח על שורת נושאים מדיניים שעומדים על סדר היום.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות