הממשלה אישרה פה אחד: אלי כהן שר הכלכלה, איוב קרא שר בלי תיק

ח"כ רחל עזריה תחליף אותו כיו"ר ועדת הרפורמות - מונתה גם למנהלת מטה המפלגה • יו"ר כולנו, משה כחלון: "מפלגת כולנו מובילה את העשייה החברתית במדינת ישראל. המינויים החדשים נועדו לחזק את העשייה שלנו בממשלה ובכנסת"
אריה ריבקינד
כ"ד טבת התשע"ז / 22.01.2017 12:05

סבב מינויים במפלגת כולנו: ח”כ אלי כהן, מי ששימש כיו”ר ועדת הרפורמות, מונה לשר הכלכלה והתעשייה, לאחר שהממשלה אישרה את המינוי פה אחד הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה.

הממשלה אישרה גם את מינויו של סגן השר איוב קרא מהליכוד לתפקיד שר בלי תיק במשרד ראש הממשלה.

ח”כ כהן שימש כיו”ר ועדת הרפורמות בכנסת, והוביל במסגרתה את הרפורמה בבנקאות, הרפורמה במכון התקנים, הקמת רשות הון עצמאית והרשות להתחדשות עירונית.

“אני מודה לשר האוצר, משה כחלון על בחירתו בי לתפקיד שר הכלכלה והתעשייה”, אמר ח”כ כהן. “קידום הכלכלה והתעשייה הוא נושא חשוב שקרוב לליבי, במסגרתו אמשיך את תנופת הרפורמות של מפלגת ‘כולנו’, ואפעל לחיזוק הצמיחה במשק באמצעות הגדלת ההשקעות בתעשייה, העלאת הפריון, משיכת משקיעים וחברות בינלאומיות לישראל, השקעה בקידום החינוך הטכנולוגי ושמירה על זכויות העובדים המהווים מקור להון אנושי שחשוב לפתח”.

ח”כ רחל עזריה, חברת ועדת הכספים וועדת חוץ ובטחון, תחליף את ח”כ כהן כיו”ר ועדת הרפורמות.

“אני מודה לשר האוצר משה כחלון על האמון שניתן בי”, אמרה ח”כ עזריה. “ועדת הרפורמות היא ועדה שמאפשרת לקדם את הערכים שבשבילם הגעתי לכנסת והערכים שעבורם הוקמה מפלגת ‘כולנו’ – בין היתר, הורדת יוקר המחייה במדינת ישראל, טיפול במשבר הדיור ורפורמות בשוק העבודה.”

בנוסף, מינה יו”ר כולנו משה כחלון את ח”כ עזריה למנהלת מטה המפלגה.

במסגרת תפקידה תנהל את עבודת השטח של חברי הסיעה. “בשנתיים האחרונות מפלגת כולנו הוכיחה כמה אפשר לעשות בזירה הכלכלית-חברתית בישראל על אף המורכבות הגדולה”, אמרה עזריה. “החשיבות שלנו לציבוריות הישראלית משמעותית ואני רואה שליחות בתפקיד שניתן לי.”

יו”ר כולנו, שר האוצר משה כחלון: “מפלגת כולנו מובילה את העשייה החברתית במדינת ישראל. המינויים החדשים נועדו לחזק את העשייה שלנו בממשלה ובכנסת לטובת צמצום פערים חברתיים, צמיחת הכלכלה הישראלית והורדת יוקר המחיה. אני בטוח ששר הכלכלה החדש ויושבת ראש ועדת הרפורמות החדשה ימלאו את תפקידיהם החדשים בצורה ערכית ומקצועית.”

יו”ר סיעת כולנו ח”כ רועי פולקמן: ״אחרי אישור תקציב המדינה, יו”ר כולנו משה כחלון מוציא לפועל באמצעות המינויים את השינויים שהבטיח כדי להמשיך ולקדם את האג׳נדה של ׳כולנו׳: צמצום פערים, הורדת יוקר המחייה ומלחמה עבור הציבור מול הסקטוריאליות והקיצוניות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות