משה גפני יתנגד לסיפוח של מעלה אדומים בשל רדיפת החרדים בעיר?

יו"ר דגל התורה במכתב לראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל: מנהלי בית הספר החרדי "נענו באמירה שיסתלקו ממעלה אדומים וזאת הוראה מגבוה שלא לתת ביסוס לחרדים ושילכו לשכונות שלהם בירושלים"

אריה ריבקינד
כ"ד טבת התשע"ז / 22.01.2017 11:21

האם במעלה אדומים לא רוצים חרדים?

יו”ר ‘דגל התורה’, ח”כ משה גפני, שיגר ביום שישי מכתב לראש העיר בני כשריאל – בו הוא קובל: “פנו אליי מהתלמוד תורה ובית הספר החרדי במעלה אדומים המונה 150 תלמידים כן ירבו ומצויים במצוקה פיזית קשה”.

לפי גפני, “פניותיהם למנהל מחלקת חינוך בעיר דוד שרת נענו באמירה שיסתלקו ממעלה אדומים וזאת הוראה מגבוה שלא לתת ביסוס לחרדים ושילכו לשכונות שלהם בירושלים”.

גפני טוען עוד במכתבו כי גם בבית הספר התורני “אשר פניתי אליך בעבר והבטחתי לי כי תסייע להם לא נעשה דבר ומצבו הפיזי של המבנה מחפיר”.

גפני כותב לראש העיר: “היהדות החרדית הינה חלק מהאוכלוסייה של מעלה אדומים, ובאם אינכם מעוניינים בנו ואתם מבקשים שנעזוב, נא אמרו זאת באופן מסודר ולא לעשות מעשה זמרי ולבקש שכר כפנחס”.

האם בעקבות ההתנכלות לחרדים גפני רומז כי לא יתמוך בסיפוח המתוכנן על ידי הבית היהודי של מעלה אדומים למדינת ישראל? ימים יגידו.

 

גפני

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גנבים
    22/01/2017 13:01
    שמואל
  1. גנבתם את השכונות בירושלים הכשב את מעלה אדומים אני ממליץ לראש העיר של מעלה אדומים לגרש אותם בלי למצמץ ראה ערך שכונת ירושלים ערד חיפה ועוד ועוד ראה הוזארתה הם יוכלו אותך חי