טראמפ ב-CIA: ריב אתכם? האנשים בתקשורת הם הכי רמאים בעולם

יממה לאחר שהושבע הגיע נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, למטה ה-CIA בווירג'יניה • בניגוד לקודמו, דיבר הטרור האיסלאמי: "צריך להיפטר מדאעש, אין לנו ברירה. טרור איסלאמי רדיקלי, ואמרתי את זה אתמול, צריך להימחק מעל פני האדמה"
נתן פרל
כ"ד טבת התשע"ז / 21.01.2017 23:35

יממה לאחר שהושבע ביקר הערב (שבת, שעון ישראל) נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במטה סוכנות הביון המרכזית (CIA) בווירג’יניה.

הביקור התקיים בצל העימות הפומבי בין הנשיא לסוכנויות המודיעין האמריקניות  לאחר שאלה קבעו כי רוסיה עומדת מאחורי הפריצות למחשבי המפלגה הדמוקרטית במטרה להשפיע על הבחירות ולהביא לבחירתו של טראמפ.

מאוחר יותר קיבל הנשיא את קביעת הסוכנויות, אך במשך האשים את סוכנויות המודיעין בשימוש בטקטיקות המזכירות את גרמניה הנאצית, בעקבות הדיווחים כי בידי רוסיה יש מידע מביך על טראמפ.

במסיבת עיתונאים שערך במטה תקף טראמפ את כלי התקשורת: “הסיבה שאתם העצירה הראשונה אחרי ההשבעה היא בגלל שיש לי מלחמה עם התקשורת, מהגורמים הכי לא אמינים שיש. הם ציירו תמונה כאילו שיש לי סכסוך עם קהילת המודיעין. זה לא נכון. יש לי מלחמה מתמשכת עם התקשורת. האנשים שעובדים שם הם הכי רמאים בעולם”.

הוא החמיא לעובדי הסוכנות: “אלו באמת אנשים מיוחדים ומדהימים. מעט מאוד אנשים יכולים לעשות את העבודה שאתם עשיתם…” אחר כך אמר בציניות: “סביר להניח שכל מי שבחדר הצביע לי, אבל אני לא אבקש מכם להרים ידיים”.

טראמפ אמר עוד: “צריך להיפטר מדאעש, אין לנו ברירה. טרור איסלאמי רדיקלי, ואמרתי את זה אתמול, צריך להימחק מעל פני האדמה. זוהי רמה של רשע שעוד לא ראינו”.

טראמפ התייחס במסיבת העיתונאים לראש ה-CIA המיועד שבחר מייק פומפיאו. “זה האיש היחיד שפגשתי, לא רציתי לראות אחריו אף אחד אחר. אנשים אוהבים אותו, אבל יותר חשוב מבחינתי – כולם מכבדים אותו. אתם תקבלו כוכב”.

“אני איתכם אנשי ה-CIA באלף אחוז. אני רוצה להגיד לכם שאני מאחוריכם. אולי לא קיבלתם את התמיכה שרציתם בעבר, אבל אתם תקבלו כל כך הרבה תמיכה. אני אוהב אתכם, אין מי שאני מכבד יותר, אתם תעשו עבודה מדהימה ואתם תובילו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות