רפואה שלמה: הרמטכ”ל אייזנקוט שוחרר לביתו לאחר ניתוח להסרת גידול

רב אלוף גדי אייזנקוט שוחרר הערב מוצאי שבת לביתו מבית החולים בילינסון שבפתח תקווה • הרמטכ״ל ביקש להודות לבית החולים, לצוות הרפואי ולפרופסור ג'ק בניאל על הטיפול המסור
אליעזר היון
כ"ג טבת התשע"ז / 21.01.2017 21:51

הרמטכ״ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, שנותח השבוע לצורך הסרת גידול סרטני מגופו, שוחרר הערב (מוצאי שבת) מבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

הרמטכ״ל ביקש להודות לבית החולים, לצוות הרפואי ולפרופסור ג’ק בניאל על הטיפול המסור.

 ד״ר ערן הלפרן, מנהל ‘בילינסון’, אמר: ״אני מודה לרמטכ”ל על הבעת האמון בנו ועל בחירתו להינתח בבילינסון ושמח שהמהלך הניתוחי עבר בהצלחה ושעמדנו בציפיותיו״.

פרופ׳ ג’ק בניאל, מנהל המערך האורולוגי, מסר: ״ההתאוששות של הרמטכ”ל מצוינת. הוא השתחרר לביתו למנוחה, צפי ההחלמה מהניתוח הוא כשבועיים במהלכם הוא יגיע לביקורת. אני מאחל לו רפואה שלמה״.

 בימים הקרובים ינוח איזנקוט בביתו.

סגן הרמטכ”ל האלוף יאיר גולן ממלא את מקומו והוא קיבל את מלוא הסמכויות לאחר ששרי הממשלה אישרו זאת במשאל טלפוני.

שר הביטחון אביגדור ליברמן הודיע השבוע כי החליט להאריך את כהונתו של הרמטכ”ל איזנקוט בשנה נוספת, כך שכהונתו תעמוד על ארבע שנים. ההחלטה תובא על ידי השר ליברמן לאישורה של הממשלה לקראת סוף החודש.

“איזנקוט הוא רמטכ”ל מוערך המוביל את הצבא בהצלחה ובמקצועיות רבה וכי שיתוף הפעולה הפורה בעבודה עימו יאפשרו להמשיך לקדם תכניות, להכין את צה”ל לאתגרים העומדים בפניו ולחזק את ביטחון ישראל”, אמר ליברמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות