חדש: ה’עטלפים’ של מג”ב לוכדים עברייני תנועה ממרחק קילומטרים

נהג אשר עובר על החוק, מצולם ומתועד ממרחק של קילומטרים ונעצר בהמשך הדרך על ידי הלוחמים ושוטרי התנועה, אשר מציגים לו מה שעשה במהלך הנסיעה • המשטרה: "בחודשיים האחרונים יש עלייה של 91% באיתור שימוש בטלפון במהלך נהיגה"
חיים טוויל
כ"א טבת התשע"ז / 19.01.2017 17:28

עברייני תנועה מתועדים ממרחק של קילומטרים: שיתוף פעולה בין יחידת התצפיות ‘עטלף’ של משמר הגבול לאגף התנועה של משטרת ישראל, מוביל לאיתור העבריינים ממרחק של קילומטרים.

בימים האחרונים פועלים לוחמי יחידת התצפיות של משמר הגבול, יחד עם שוטרי אגף התנועה במטרה להציל חיים בכבישים המרכזיים במדינה.

במסגרת הפעילות ממקמים הלוחמים אשר נטמעים בשטח, תצפיות לעבר הכבישים במטרה לאתר עברייני תנועה ולאכוף עבירות תנועה. נהג אשר עובר על החוק, מצולם ומתועד ממרחק של קילומטרים ונעצר בהמשך הדרך על ידי הלוחמים ושוטרי התנועה, אשר מציגים לו את אשר עשה במהלך הנסיעה ובניגוד לחוק.

עברייני תנועה, תצפית משטרה

מפקד יחידת התצפיות: “המאבק בקטל בכבישים והשת”פ בין אגף התנועה ליחידת התצפיות של מג”ב, מביא לתפיסתם של עברייני תנועה משמעותיים והתנהגות בריונית בכביש. על ידי פריסה חכמה של הלוחמים בצידי הכבישים בתחכום רב, אנחנו מצליחים לסייע בביצוע אכיפה אפקטיבית.

“הלוחמים מרגישים תחושה של שליחות בפעילות שונה ממה שהם רגילים, כאשר הם פועלים כנגד טרור ופשיעה חמורה. אני בטוח שככל שנרבה בפעילויות מסוג זה נצליח להפחית את כמות תאונות הדרכים”.

ממשטרת ישראל נמסר: “אגף התנועה ביחד עם מג”ב ימשיכו לבצע פעילות איכותית כחלק משינוי המיקוד באכיפת עבירות מסכנות חיים וביריונות בכביש. רק בחודשיים האחרונים ראינו עלייה של 91% באיתור עבירות של שימוש בטלפון סלולרי במהלך נהיגה”.

עברייני תנועה, תצפית משטרה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שודדים מיליוני נהגים, לא כל פרנסה מכבדת
    21/01/2017 19:28
    נהג מהיר וזהיר
  1. לא כל פרנסה מכבדת את בעליה–לשדוד מיליוני נהגים בתירוץ ציני של מלחמה בתאונות דרכים זו לא פרנסה–זה פשע. הם תופסים נהגים שלא סיכנו איש, מתייחסים לכולם כמו ביריונים ואת אלו שבאמת מסכנים אותנו הם לא תופסים. אם המטרה שלהם הייתה לתפוס את הנהגים המסוכנים הם לא היו שודדים ומתבריינים על כולנו. תכלס, כולנו חיים בפחד כאילו כולנו פושעים–כאשר הם בעצם הפושעים האמיתיים.