280 מסלולי פריחה צבעוניים ומרהיבים בשלל צבעי הקשת • החור של הגרוש

זה הזמן לצאת לטייל: החורף בעיצומו והפריחה יפה מתמיד • סדרת ספרי הטיולים מאת דוד וערן גל-אור, עם 280 מסלולי פריחה צבעוניים, מביאה את המטיילים אל המסלולים הפורחים הכי יפים בארצנו
תמי גיל
כ"ה טבת התשע"ז / 23.01.2017 20:22

פרחים צבעוניים מרגשים כל אחד ואחת. קשה להישאר אדיש אל מול מראה שדה כלניות אדום בוהק, ואי אפשר שלא להתלהב מקסם הפריחה של רקפות או פרחי האיריסים במדבר הצחיח.

ועכשיו ובחודש הקרוב, ממש בשיא החורף, הטבע פורח בצורה מרשימה ויוצאת דופן.

דוד וערן גל-אור כותבי רבי המכר, סדרות ספרי הטיולים מסלולים > להתאהב בארץ מחדש, ממשיכים לטייל, לרגש, לחדש ולהפתיע.

סדרת ספרי הטיולים – 280 מסלולי פריחה צבעוניים, מוקדשת לפרחי הארץ, ומביאה את המטיילים אל המסלולים הפורחים הכי יפים בארצנו.

דוד וערן גל-אור, אב ובן, מטיילים מנוסים, טיילו במשך 3 שנים במאות מסלולי פריחה, וחזרו עם סדרה מרהיבה המתאימה לכולם: למשפחות המחפשות פינות חמד לפיקניק, לקבוצות המעוניינות במסלולי הליכה צבעוניים, לזוגות המבקשים מקומות שקטים ורומנטיים לטייל בהם, ולחובבי פריחה שתרים אחר כל פרח מיוחד.

 

1

סדרת הספרים 280 מסלולי פריחה צבעוניים מובילה אותנו אל מאות מסלולי פריחה. חלק מהמסלולים מוליכים אל מרבדי פריחה רחבי ידיים, ואחרים לוקחים אותנו אל נקודות בהן גדלים פרחים ייחודיים. הסדרה מציגה מסלולים ארוכים לנקודות מרוחקות, לצד מסלולים קצרצרים לפינות חמד מרהיבות.

הסדרה מציגה מסלולי טיול בכל אזור בארץ, החל מרמת הגולן הבזלתית, דרך הרי המרכז הירוקים ולאורך החוף, ועד למדבריות יהודה והנגב הצחיחים, מקומות בהם פורחים שלל פרחים באינספור צבעים וגוונים.

הסדרה איננה מגדיר פרחים נוסף, אלא סדרת טיולים ממש. כל מסלול מוביל עד לנקודה המדויקת של הפריחה, בתוך חורשה, על גבעה, בשדה או מאחורי הסלעים.

לאורך ההליכה נהנים מהנוף ומהדרך, ובנקודת הפריחה נהנים מהעוצמה ומהצבעוניות הנפלאה. כל שנותר הוא לבחור את האזור הרצוי לטיול, ולבדוק אילו פרחים פורחים כעת. אפשר למצוא נקודות פריחה במרבית עונות השנה – גם בשיא הקיץ, גם בחורף הסוער, וודאי שבימות האביב. בכל חודש אפשר למצוא פרחים שונים ומפתיעים, הפורחים במגוון אתרים ברחבי הארץ.

הסדרה כוללת ומציגה:

• 280 מסלולי פריחה, כולל תיאורים ציוריים והסברים על המקום.
• הסברים ותיאורים מפורטים, מלווים במפות מדויקות, המסבירים איך מגיעים לנקודה הפורחת.
• צילומי פריחה מרהיבים ומקוריים, שצולמו באתרי הפריחה עצמם.
• מועדי פריחה לפי חודשים ועונות, בכל מסלול ומסלול.
• פירוט עוצמת הפריחה בכל מסלול – בינונית, מרשימה או מרשימה במיוחד.
• התאמת המסלול לגלישת מובייל: קודי QR לגלישה סלולרית מהירה במסלול.
• ניווט קל ומהיר לנקודת ההתחלה באמצעות קישור אוטומטי לאפליקציית WAZE.

סדרת 280 מסלולי פריחה צבעוניים מחולקת לשלושה כרכים: 95 מסלולים בצפון, 94 מסלולים במרכז, 91 מסלולים ביהודה ובדרום.

מחיר לסדרה בת 3 כרכים בחנויות הספרים: 298 ₪. מחיר לספר בודד: 112 ₪. מחירים מיוחדים ברכישה ישירות באתר האינטרנט ובאפליקציה של ‘מסלולים’. בקנייה ישירה – גם מנוי מתנה על כל סדרת ספרים.

צילומים: ערן גל אור

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות