11 עצורים בהפגנות הקיצונים: מעצר 8 הוארך, כנגד 3 הוגשו כתבי אישום

המחאות על רקע גיוס עריקים לצה"ל התקיימו בשני מוקדים עיקריים: באזור כיכר השבת בירושלים ובבית שמש • חלק מהמפגינים חסמו בגופם צירי תנועה, קיללו וגידפו שוטרים, הציתו פחי אשפה ודרדרו אותם לעבר צירי התנועה - וידו אבנים והשליכו חפצים
חיים טוויל
כ"א טבת התשע"ז / 19.01.2017 16:22

במהלך הימים האחרונים התקיימו כמעט מדי ערב מחאות של חרדים קיצונים על רקע גיוס עריקים לצה”ל. המחאות התקיימו בשני מוקדים עיקריים: באזור כיכר השבת בירושלים ובבית שמש.

במהלך הפרות הסדר עצרה המשטרה 11 חשודים – 6 מהם בבית שמש. מעצרם של 8 מהמפגינים הוארך וכנגד שלושה מהם כבר הוגשו כתבי אישום.

ההפגנות – שנמשכו גם לאורך כל הלילה – הפכו תוך זמן קצר להפרות סדר, במהלכן חלק מהמפגינים חסמו בגופם צירי תנועה וניסו למנוע מעבר כלי רכב לאורך הצירים בהם תחבורה ציבורית, קיללו וגידפו שוטרים, הציתו פחי אשפה ודרדרו אותם במכוון לעבר צירי התנועה ובכך גרמו לחסימתם ולסיכון עוברי אורח ומשתמשי הדרך, ידו אבנים והשליכו חפצים – שכוונו בעיקר לעבר השוטרים. חלק מהשוטרים נזקקו לטיפול רפואי.

במשטרה ציינו, כי לצד קיום חופש המחאה הלגיטימי, תפעל המשטרה כנגד כל מי שיפעל בניגוד לגבולות המותרים על פי החוק.

“משטרת ישראל פועלת לילות כימים למענם של כלל תושבי העיר ומבקריה, לשמירה על שלומם ובטחונם והסדר הציבורי, ותמנע מכל מפר סדר באשר הוא לעבור על החוק ולשבש את חייהם של האזרחים הנורמטיביים שומרי החוק”, נאמר בהודעת המשטרה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אותם חרדים קיצונים מחכמי ירושלם ובית שמש נ
    19/01/2017 19:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אותם חרדים קיצונים מחכמי ירושלם ובית שמש נ”י ויזרח לעד! המפגינים האלו יכולים להיקרא קדושי עליון, חרדים – כי הפירוש המילה חרדי-‘ חרד לדבר ד’- שאומר שעושה את כל מה שהקב”ה מבקש ממנו, ופה הם עושים ממש זאת, בגלל שהם מפגינים לקדש שם שמים וקוראים ליהודים אחרים, חיילים, חרדקי”ם ושוטרים, [רשעים שונאי יהודים משומדים עם רובים שלופים] בשם הכי נורא שאפשר לקרוא להם, כמו בשם ‘נאצים’, וחרדקי”ם וגם זריקת אבנים, שאין מסכנת חיי אדם, כדי להעיר נשמתם שהם יחזרו בתשובה שלמה, וגם להחזיר בתשובה התושבים שגרים באזור, באוטובוסים, וכו’ הקירות זועקות שחור על גבי לבן תפגינו כדי שיגע המשיח במהרה.

  2. כל הכבוד למי שהמציא את המילה חרד
    22/01/2017 20:06
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. כל הכבוד למי שהמציא את המילה חרד”ק זה ניצח את המערכה. זה קידוש השם גדול במיוחד !!! אסור לשרת בצהל עם שמולנים כופרים משומדים משכילים רק התורה תשמור עלינו תתעררו. געוואלד!!!