רוצה לקנות את הליכודניקים? השר כץ מגבה את נתניהו: “אמון מלא בך”

שר התחבורה ישראל כץ התייצב הבוקר, בטקס פתיחת מנהרות הראל בכביש 1, לצד ראש הממשלה: "יש לי אמון מלא בך. אני מחזק את ידיך ומאחל לך ולכולנו שהעננה תוסר בהקדם"
נחמן גור
כ"א טבת התשע"ז / 19.01.2017 11:55

שר התחבורה ישראל כץ התייחס הבוקר (חמישי) במהלך טקס פתיחת מנהרות הראל בכביש 1 לחקירות המשטרה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כץ אמר: “אדוני ראש הממשלה – יש לי אמון מלא בך. אני מחזק את ידיך ומאחל לך ולכולנו שהעננה תוסר בהקדם, ותוכל להמשיך להוביל את מדינת ישראל כפי שנבחרת לעשות במשך שנים רבות”.

הוא הוסיף: “אני שולח לך מכאן ברכת הצלחה ואומר לך: נתניהו, תמשיך קדימה. העם איתך. מדינת ישראל זקוקה לממשלה חזקה ויציבה”.

התייצבותו של השר כץ פומבית לצד נתניהו מהווה תמיכה משמעותית עבור נתניהו בתוך המפלגה. גורמים בליכוד אומרים לחרדים10, כי כץ מבין שהתייצבות כזו תקנה לו נקודות בקרב אנשי השטח של התנועה.

נזכיר, כי מסקר של חדשות 2, שערכו מינה צמח ומנו גבע ממכון המחקר ‘מדגם’ בשיתוף ‘איי-פנל’ , ופורסם ביום שלישי, עולה כי בקרב מצביעי הליכוד, 94% חושבים שנתניהו צריך להמשיך לכהן כראש הממשלה ורק אחוז אחד של מצביעים סוברים שהוא צריך להתפטר.

ביטן: “מאמין שיש הסבר הגיוני לשיחה של ביבי ונוני”

יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד ביטן, הדף בשיחה שקיים הבוקר עם אילנה דיין בגלי צה”ל את הטענות שהקלטת השיחה בין נתניהו לנוני מוזס מפלילה את ראש הממשלה ומו”ל ידיעות בעסקת שוחד.

“השיחה לא נשמעת טוב, אני מאמין שיש הסבר הגיוני או שאלו דברים שנאמרו מהפה החוצה”, אמר ח”כ ביטן.

ביטן התייחס לדבריו של ראש הממשלה שעשויים לשפוך אור על מעורבותו והשפעתו על העיתון ‘ישראל היום’ – כשאמר כי עליו “לדבר עם הג’ינג’י” כשהוא מתכוון לבעלי העיתון, שלדון אדלסון.

“זה שהוא מכיר את שלדון כולם יודעים, זה לא דבר חדש”, הסביר ביטן, אך הבהיר: “נתניהו לא מנהל את ענייני ישראל היום ולא משפיע עליהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות