ליברמן על חקירת נתניהו: יש לי 17 שנות ניסיון, הייתי מציע לא למהר

שר הביטחון התייצב לצידו של ראש הממשלה והזכיר כי הוא בעל ניסיון של 17 שנים בחקירות: "נוני הלך לו על הראש, נתניהו הלך עליו בחזרה - זה כל הסיפור, במבחן התוצאה לא היה שינוי בקו של ידיעות אחרונות"
דוד ליבוביץ
כ' טבת התשע"ז / 18.01.2017 21:12

שר הביטחון אביגדור ליברמן נשא הערב (רביעי) דברים במכללה האקדמית נתניה:”להגיש כתב אישום ולהדיח ראש ממשלה על דיבורים בלבד בין נתניהו ומוזס? לא נראה לי סביר”, אמר.

שר הביטחון הזכיר כי הוא בעל ניסיון בתחום:”אין חכם בעל ניסיון ולי יש ניסיון של 17 שנה במפגשים, חקירות וסיפורים. היו דיבורים, מדובר בשני שועלים וותיקים. נוני הלך לו על הראש, נתניהו הלך עליו בחזרה – זה כל הסיפור. אבל במבחן התוצאה לא היה שום שינוי בסיקור של ידיעות אחרונות. על דיבורים לא מגישים כתב אישום”.

לדבריו, “יש ניסיון להפעלת לחץ של התקשורת על היועמ”ש והפרקליטות להגשת כתב אישום, כמי שעבר את זה על בשרו אני יכול להגיד שיש כמה כלי תקשורת שזאת ההתמחות שלהם”, הוסיף ליברמן.

עמידתו של ליברמן לצידו של ראש הממשלה מצטרפת לדבריו מהשבוע האחרון, בהם נאמר: “מכל מה שאני רואה לגבי כתב אישום הייתי מציע לא למהר. אני לא מתרשם מהעובדות שהיו בתקשורת שזה מחייב הגשת כתב אישום – אבל לא מכיר את הפרטים לאשורם”.

בנאומו התייחס שר הביטחון למהומות שאירעו הבוקר בנגב ודריסתו למוות של השוטר ארז הלוי הי”ד ואמר: “ראיתי את הצילומים של הדריסה וברור שמדובר בדריסה מכוונת מראש. הח”כים הערבים באו כדי להסית ולהמריד את האנשים. צריך להבדיל בין עמונה למה שקרה היום בנגב. במקרה של עמונה ביהמ”ש העליון נתן ארכה עד 8 בפברואר ובמקרה השני בית המשפט אחרי 12 שנה סירב לתת ארכה ואותו החוק חל על כולם”.

בהמשך דבריו התייחס ליברמן גם להתפתחויות המדיניות האפשריות בעקבות בחירתו של דונלד טראמפ לנשיא ארצות הברית – וקרא שלא לקדם את המהלך להחלת הריבונות במעלה אדומים. “כל החגיגה סביב החלת הריבונות פוגעת במהלך שצריך להיעשות בשקט או בהפתעה – צריך לעשות זאת בשכל”, טען ליברמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות