שדרנית גלגלצ כתבה: ‘גם אני הייתי דורסת שוטר’ – ופוטרה מהתחנה

שדרנית בתחנת הרדיו הצבאית גלגל"צ הגיבה בפייסבוק לפיגוע הדריסה בו נרצח שוטר והביעה הזדהות עם המעשה של המחבל • למרות שמחקה את הפוסט - מפקד גל"צ ירון דקל פיטר אותה: "למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גלצ"
אבי כץ
כ' טבת התשע"ז / 18.01.2017 16:47

השדרנית חן אלימליח, המשדרת בתחנת המוסיקה הצבאית גלגל”צ, הגיבה היום (רביעי) בצורה שעוררה זעם במיוחד, על פיגוע הדריסה באום אל-חיראן שבנגב, בו נרצח הלוחם רס”ב אזרח (עמדי) לוי הי”ד – ואף הביעה הזדהות עם המעשה של המחבל.

בפוסט שפירסמה בדף הפייסבוק שלה כתבה השדרנית: “גם אני הייתי דורסת שוטר אם היו מפנים אותי בכוח מהבית כדי לבנות יישוב לאנשים חזקים ממני, ואל תדברו איתי על חינוך”.

מאוחר יותר התחרטה, כנראה, על הפוסטומחקה אותו מהפייסבוק שלה – אך היה זה מאוחר מדי.

פיגוע דריסה בנגב, פוסט שדרנית

במשך הזמן שהיה באויר, הוא צולם והופץ, כשהוא גורם לתגובות נזעמות רבות.

הסיפור נחשף בערוץ 20. לאחר שמהערוץ פנו לבקשת תגובה, החליט מפקד תחנת הרדיו גלי צה”ל, ירון דקל,  לפטר אותה.

“למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גלצ וגלגלצ”, צייץ בחשבון הטוויטר שלו. “לכן החלטתי על סיום התקשרות מיידי עם חן אלמליח”.

תלונה בעבר נגד אלמליח

יצויין כי זו אינה הפעם הראשונה שהתנהגותה של אלמליח זוכה לביקורת חריפה.

לפני כתשעה חדשים שודר בגלגלצ שיר של הלהקה הפלשתינית “47SOUL”, המתנגדת לישראל, בתכניתה של חן אלמילח.

סטודנט בשם אמיר לוי פנה אז לדובר צה”ל והתלונן: “אני פונה בעקבות מקרה חמור שנתקלתי בו לאחרונה במהלך האזנה לשידורי גלגלצ. ביום ג’ האחרון, 29.3.16, במסגרת התוכנית של חן אלמליח ששודרה בשעה 22:00, הושמע השיר Everyland מאת הלהקה הפלשתינית 47SOUL.

“הרכב מוזיקלי זה כולל אמנים ערבים ממדינות שונות אשר מגדירים את עצמם כ’פלשתינים. ועוסקים בשיריהם רבות בנושאים הקשורים למזרח התיכון בכלל ולעם הפלשתיני בפרט. הופעות ההרכב ברחבי העולם הופכות לרוב למפגני תמיכה בפלשתין ונגד ישראל, ודף הפייסבוק שלהם גדוש בתעמולה ערבית קיצונית”.

פיגוע דריסה בנגב, פוסט שדרנית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רוב גלצלה שמולנים הדוקים
    05/02/2017 01:55
    במבה
  1. את גלצהל צריך ליסגור אחד לתמיד זהו מקום חממה לשמולנים ולערב רב על החדבון המשלם מסים