גופשטיין על פענוח רצח תהילה נגר: “המשטרה משתיקה הרצח הלאומני”

יו"ר להב"ה על פענוח הרצח של תהילה נגר ז"ל לפני חודש בידי בן זוגה הערבי, שחנק אותה למוות והשחית את גופתה: "המשטרה אשמה ברצח בכך שהיא סגרה את התלונה של תהילה במשטרה" • תמרור אזהרה לרשויות החוק לחקור את ההשפלות וההטרדות בנות ישראל על רקע לאומני"
חיים טוויל
כ' טבת התשע"ז / 18.01.2017 12:28

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בנצרת נגד רא’אד רושרוש (27), מהכפר מג’אר שבגליל,  בגין רצח הצעירה תהילה נגר ז”ל מקיבוץ גינוסר לפני כחודש.

גופתה נמצאה בסמוך לצומת מגדל כשעליה סימני אלימות קשיםוראיות לכך שנרצחה באכזריות רבה בידי בן זוגה בשנה וחצי האחרונות, שביקש לנקום בה לאחר שהגישה נגדו תלונה במשטרה בגין מעשי אלימות.

בנצי גופשטיין, יו”ר ארגון להבה, אומר בתגובה לפענוח הרצח:”חודש שלם לקח למשטרת ישראל לפרסם את מה שאנחנו קבענו לאחר יומיים. החבר הערבי רצח את תהילה”. לדבריו, “המשטרה אשמה ברצח בכך שהיא סגרה את התלונה של תהילה במשטרה”.

גופשטיין מוסיף: “לצערי אנחנו נפגשים בהרבה מקרים שהמשטרה סוגרת תלונות של נשים ונערות על אלימות של בני הזוג כלפיהן, בעקבות כביכול חזרה של המתלוננת מהתלונה – חזרה שנכפתה בכח ובאיומים, בלי שהמשטרה באמת תחקור.

“אני קורא לכנסת ישראל לחוקק חוק שאוסר לסגור תיקי אלימות במשפחה בעקבות חזרה מהתלונה”.

גופשטיין מוסיף ומאשים את המשטרה: “בנוסף כמובן המשטרה רוצה להשתיק את הרצח הלאומני ולכן מציגה אותו כסכסוך אלים בין בני זוג”.

יו”ר להבה מזהיר: “מעל לכל הסיפור הזה מיועד להוות תמרור אזהרה לרשויות החוק לחקור את ההשפלות וההטרדות בנות ישראל על רקע לאומני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות