ערבי רצח את חברתו היהודייה עם אבן כי התלוננה על האלימות שלו

כתב אישום יוצא דופן בחומרתו הוגש הבוקר בבית המשפט המחוזי בנצרת נגד רא'אד רושרוש, בן 27, בגין רצח הצעירה תהילה נגר ז"ל מקיבוץ גינוסר לפני כחודש • "הנאשם תקף את זוגתו באכזריות כנקמה על כך ש'בגדה' בו כי הגישה נגדו מוקדם יותר תלונה למשטרה"
חיים טוויל
כ' טבת התשע"ז / 18.01.2017 11:15

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בנצרת נגד רא’אד רושרוש, בן  27, מהכפר מג’אר שבגליל, בגין רצח תהילה נגר ז”ל מקיבוץ גינוסר לפני כחודש.

גופתה נמצאה בסמוך לצומת מגדל כשעליה סימני אלימות קשים, וראיות לכך שנרצחה באכזריות רבה בידי בן זוגה בשנה וחצי האחרונות, שביקש לנקום בה לאחר שהגישה נגדו תלונה במשטרה בגין מעשי אלימות.

לאחר הגשת כתב האישום הותרו לפרסום פרטי החקירה:

בתאריך 20.12.16 סמוך לשעה 07:00 בבוקר, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה, על מציאת גופת אישה המוטלת לצד הדרך בכביש 90 סמוך לישוב מגדל.

כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות. במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים, בהם מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה, פיקוד מחוז צפון וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית.

מהנתונים הראשונים בזירה עלה, כי המנוחה הינה תהילה נגר ז”ל תושבת קיבוץ  גינוסר הסמוך, בת 31, אשר לילה קודם יצאה לבילוי ומאז לא שבה לביתה.

צוות החקירה גילה כי המנוחה יצאה לבילוי עם הנאשם שהיה בן זוגה, וזמן קצר אחר כך חוקרי המשטרה איתרו את הנאשם במקום עבודתו בכפר עילבון. הנאשם נעצר והובא לחקירה, אך לא שיתף פעולה ובנוסף בחר שלא לענות לשאלות חוקריו לאורך כל תקופת מעצרו.

מחקירה אינטנסיבית עלה, כי הנאשם והמנוחה היו בקשר במשך שנה וחצי. הנאשם נהג להכות אותה, להכאיב לה ולהשפילה, אך המנוחה הקפידה לשמור על כך בסוד ולא לשתף איש בחוויותיה הקשות עם הנאשם, והמשיכה להיות עימו בקשר.

לפני כחודשיים, במהלך חודש אוקטובר 2016, הנאשם שוב הכה את המנוחה בחוזקה עד אשר נזקקה לטיפול רפואי, והפעם אזרה אומץ וביחד עם אימה הגיעה לתחנת המשטרה להתלונן כנגד האלימות מצד בן זוגה.

מיד לאחר הגשת התלונה הנאשם אותר, נחקר ונעצר למשך חמישה ימים – אך בשל חוסר שיתוף פעולה מצד המנוחה, בקשתה למחיקת התלונה והקשיים הראייתיים שעלו מן החקירה, הנאשם שוחרר על ידי בית המשפט ונאסר עליו ליצור קשר עם המנוחה למשך 15 יום – והתיק נסגר.

רק לאחר רצח המנוחה התאפשר לחוקרים להגיע לראיות חדשות ומהותיות בגין האלימות של הנאשם כנגד המנוחה, התיק נפתח מחדש והנאשם מואשם גם באלימות הקשה שנקט כנגד המנוחה במהלך הקשר שלהם.

לאחר 15 יום, שבהם נאסר עליו ליצור קשר עם המנוחה, הנאשם יצר איתה קשר וביקש ממנה לחדש את היחסים ביניהם או לפחות לסיים את הקשר שהיה ביניהם בצורה יפה והמנוחה נענתה לו.

לפני חודש הגיע הנאשם לישוב, אסף אותה ברכבו והם בילו במתחם הקניות בטבריה.

בשלב מסוים, סמוך לשעה 00:45, הם הגיעו לחניון אספלט סמוך לכביש 90 מול הכניסה המזרחית לישוב מגדל ושם הנאשם ביצע את זממו ורצח את המנוחה, שנאבקה בו עד דקותיה האחרונות, באמצעות אבן שפה במשקל של כ-30 ק”ג.

ניתוח מהיר של צוות החקירה בזירה גילה כי החשוד ברצח הינו הנאשם בן זוגה וכי הוא נהג ברכב המשפחה מסוג ג’יפ.

הצוות יצא מיד לאיתור הנאשם בביתו אך גילה כי הרכב לא נמצא בחניה וכי הנאשם יצא לעבודתו ברכב טויוטה של המשפחה.

צוות בילוש יצא לאיתור הנאשם במקום עבודתו וצוות נוסף ניסה לאתר את רכב הג’יפ, בו נהג הנאשם. לאחר חיפוש יסודי ונרחב בישוב מראר, הרכב נמצא בפאתי הישוב ובתוכו נמצאו סימני דם של המנוחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות