צפו: כך חרדי קיצוני נדרס על ידי הרכבת הקלה כשהפגין על הפסים

קיצונים חרדים מפגינים מאז יום ראשון בירושלים נגד הגיוס לצה״ל • העילה הפעם: מעצרן של 4 בנות 'עריקות', שהיו אמורות להתגייס לצבא • שתיים מתוך הבנות כבר שוחררו • במהלך ההפגנות נעצרו מספר מפגינים, שוטרים נפצעו מיידוי אבנים
חיים טוויל
י"ט טבת התשע"ז / 17.01.2017 17:30

 

סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים הגיבה: “במהלך הפגנה נגד הגיוס לצה״ל התפרץ במכוון אחד המפגינים למסילת הרכבת בסמוך לשבטי ישראל במטרה להפריע לנסיעתה. נהג הרכבת בלם את הרכבת אולם בשל העובדה שהרכבת הקלה הינה כבדה ושוקלת מעל 100 טון, מרחק העצירה שלה גדול והמפגין נפגע קלות על ידי הרכבת.

“מיותר לציין כי אין להיכנס למסילת הרכבת הקלה ואין להפריע לרכבות בנסיעתן. כניסה לתחום מסילת הרכבת אסורה ומסכנת חיים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד מסירות נפש למען עם ישראל. ממש קידוש השם ענק! תראו איך יהודי צדיק וקדוש מוסר את נפשו כחלק מהמחאה האדירה נגד גזירת גיוס השמד והזימה ר
    17/01/2017 20:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כל הכבוד מסירות נפש למען עם ישראל. ממש קידוש השם ענק! תראו איך יהודי צדיק וקדוש מוסר את נפשו כחלק מהמחאה האדירה נגד גזירת גיוס השמד והזימה ר”ל !!! אנו בפלג מוכנים להדרס עד שפך דם. כפי הוראת מרנן ורבנן, מורינו הרב, מנהיג הדור, הצדיק הגאון שליט”א.

    אשריך שנתפסת על דברי תורה !!! אוי לו לפפוס שנתפס על דברים בטלים. בשעה שהוציאו את ר’ עקיבא להריגה זמן ק”ש היה והיו סורקים את בשרו במסרקות של ברזל והיה מקבל עליו עול מלכות שמים אמרו לו תלמידיו רבינו עד כאן אמר להם כל ימי הייתי מצטער על פסוק זה בכל נפשך אפילו נוטל את נשמתך אמרתי מתי יבא לידי ואקיימנו ועכשיו שבא לידי לא אקיימנו היה מאריך באחד עד שיצתה נשמתו באחד יצתה בת קול ואמרה אשריך ר”ע שיצאה נשמתך באחד.