יהודיה מלונדון קיבלה חבילה עם פתק בפנים: “ברכות מדוד אדולף”

את החבילה הזו לא הייתם רוצים לקבל בדואר: צעירה יהודייה קיבלה משלוח באמצעות חברת 'אמזון' עם פתק, "ברכות מדוד אדולף"• ידידה של האשה: "אמזון לא התייחסו ברצינות עד שהתחלתי לעשות להם צרות ברשתות החברתיות"
דוד ליבוביץ
י"ט טבת התשע"ז / 16.01.2017 23:24

אשה יהודייה מלונדון קיבלה משלוח מעט לא שגרתי, בלשון המעטה: בחבילה שהוזמנה על ידה באמצעות חברת ‘אמזון’ נמצא פתק ובו נכתב, ‘ברכות מדוד אדולף’.

הידיעה פורסמה בדיילי מייל הבריטי ובנרג הישראלי. על פי הדיווח, העובד שצירף את הפתק למשלוח פוטר בעקבות האירוע, ואילו המשטרה הבריטית חוקרת כעת את התקרית כפשע שנאה.

העובד, כך על פי החשד, ידע שהאישה יהודיה לאחר שהבחין בשם משפחתה. האישה, שביקשה שלא להזדהות, סיפרה כי הייתה כל כך נסערת מהמקרה – עד שנאלצה לקחת שני ימי חופשה מעבודתה.

יהודי בשם לירן מידת שהתראיין ל’דיילי מייל’ אמר: “יהודי בריטניה מפחדים לדבר. אני ישראלי, אבל חי כאן כבר כמה שנים אז אני לא מפחד. כששמעתי מה קרה זה גרם לי לחשוב על סבי, שהראה לי את המספר על זרועו ממחנות המוות בפולין. הוא איבד שם את כל משפחתו”.

4

מידת גם תקף את ‘אמזון’: ”המשטרה מטפלת באירוע היטיב, יוצאת הדופן היחידה היא אמזון, החברה לא לקחה את הנושא ברצינות. יצרנו איתם קשר עוד באותו יום והם לא חזרו אלינו. עשיתי להם צרות בגלל זה ועכשיו הם אומרים שהם רוצים לחכות לתוצאות מהבדיקה המשטרתית”.

מטעם המשטרה המקומית נמסר: “השוטרים שהגיעו למקום דיברו עם הקורבן, שנמצאת בשנות ה-30 לחייה, ואשר דיווחה על קבלת פתק אנטישמי בתוך משלוח שהזמינה. הנושא מטופל כפשע שנאה. עד כה לא בוצעו מעצרים והחקירה נמשכת”.

מחברת אמזון נמסר: “אנחנו לוקחים את התקרית ברצינות והתנצלנו בפני הלקוחה. חקרנו את הנושא ופיטרנו את העובד המעורב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות