צפו: שלושה מסתננים אריתראים תוקפים באכזריות חייל בדרום ת”א

פעילת השכונות מאי גולן חשפה בדף הפייסבוק שלה סרטון שבו נראה חייל מוכה בברוטאליות על ידי שלושה מסתננים • "עכשיו יש להם קרב נוסף כשהם יורדים מהאוטובוס בתחנה המרכזית, קרב מול האריתראים?"
חיים טוויל
י"ח טבת התשע"ז / 16.01.2017 20:15

מאי גולן, הפעילה למען שכונות דרום תל אביב, חשפה הערב (שני) בדף הפייסבוק שלה סרטון אבטחה, שלדבריה צולם באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, בו מתועדים  שלושה מסתננים תוקפים חייל צה”ל.

“אני חושפת כאן לראשונה מקרה תקיפה אכזרי ומזעזע של חייל צה”ל ש’העז’ להרשות לעצמו ללכת בתחנה המרכזית הישנה בת”א בשעת ערב ונשדד והוכה בברוטאליות בלתי נתפסת על ידי 3 מסתננים אריתראים – הקרויים בלשון השמאל: ‘פליטים'”.

היא הוסיפה: “אפשר לראות בסרטון איך אחד אחרי השני, מגיע עוד מסתנן אריתראי ועוד אחד ועוד אחד, כדי להמשיך ולהכות את החייל שנאבק בגבורה ובאומץ בשלושת המפלצות האלו.

“לא מספיק שאנחנו שולחים את הבנים שלנו לקרב, עכשיו יש להם קרב נוסף כשהם יורדים מהאוטובוס בתחנה המרכזית, קרב מול האריתראים”.

לדבריה, בזכות מצלמות האבטחה והתלונה שהגיש החייל, הצליחה משטרת ישראל לתפוס את התוקפים, “על ידי מאמץ שאני מעריכה מאוד של משטרת ישראל”.

גולן לא ציינה בפוסט מתי צולם הסרטון.

“שלא תטעו. זה שהמאבק שלנו יורד מהכותרות וממשיך להיות מתחת לרדאר  – לשמחת התקשורת ופעילי השמאל השונים, זה לא אומר שהמלחמה של מדינת דרום ת”א הפסיקה לרגע. שכונות רבות ברחבי מדינת ישראל ממשיכות להיכבש מבפנים על ידי עשרות אלפי מסתננים אריתראים ועשרות אלפי הילדים שהם מביאים – כדי לעגן ולבסס את הישארותם בישראל”, טענה גולן.

היא פנתה אל ראש הממשלה לעמוד בהבטחתו להוציא את המסתננים האריתראים הבלתי חוקיים. “למה תושבי השכונות האומללים צריכים להמשיך לסבול…? עד מתי?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות