נתניהו ליגלג על גיא פלג: “הנה עוד תמליל – ביבי: זה לא יעזור לכם”

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אחר הצהרים לישיבת סיעת הליכוד בכנסת והתקבל בשירת "ביבי מלך ישראל" • תקף בפתח ישיבת סיעת הליכוד את הדיווחים בתקשורת על חקירתו: "מה שאנחנו רואים זה לא שיקולי עריכה אלא שיקולי עריפה" • צפו
שרי רוט
י"ח טבת התשע"ז / 16.01.2017 15:30

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח אחר הצהרים (שני), בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, ביקורת חריפה על המתקפה התקשורתית המתנהלת נגדו, לדבריו, בעקבות פתיחת החקירות של המשטרה.

נתניהו התקבל בשירת “ביבי מלך ישראל” ובמחיאות כפיים סוערות מצד עשרות פעילי ליכוד שגדשו את האולם.

נתניהו שב וטען כי קטעי התמלילים המתפרסמים מדי ערב בתקשורת מתוך הקלטות הפגישות הם, כהגדרתו, “תמלילים מסוננים”.

“בימים האחרונים מתנהל  נגדי מסע תקשורתי אדיר שמטרתו להפיל את ממשלת הליכוד”, אמר נתניהו. “ערב אחרי ערב מפיצים שקרים בשני הנושאים שעומדים על הפרק. אני כמובן מנוע מלהציג את התמונה האמיתית, שמראה שלא היתה שום עבירה מצידי”, הוסיף.

“מה שאנחנו רואים כאן זה לא שיקולי עריכה אלא שיקולי עריפה. המטרה היא להפעיל לחץ בלתי פוסק על היועץ המדיני לממשלה כדי שיגיש נגדי כתב אישום. אבל שלטון מחליפים בקלפי ולא ככה”, הבהיר.

עוד אמר ראש הממשלה: “מתנהל מסע נוסף שנועד להסתיר את ההישגים של הממשלה הזו. אבל הציבור הישראלי לא קונה את המתקפה הזו. הוא חכם. רבים מאזרחי ישראל תומכים בנו. אזרחים רבים מבינים את המשחק שמשחקים פה והם לא נופלים בפח”.

את דבריו חתם נתניהו בפניה אותה שיגר לכיוונו של עיתונאי ערוץ 2, גיא פלג, אשר קרא בימים האחרונים את קטעי התמלילים.

“אני מבקש לומר לכל קוראי התמלילים הנה עוד תמליל לקראת שמונה בערב”, עקץ ראש הממשלה. “ביבי, נקודתיים, זה לא יעזור לכם. אני מתכוון להוביל את הליכוד ואת המדינה, בעזרתכם חברים ובעזרת ה'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות