הרב שמואל אליהו העיד בלהב 433 של המשטרה על פרשת סלומינסקי

רבה של צפת הגיע היום אל משרדי יחידת להב 433 של המשטרה והתבקש למסור את הידוע לו בפרשה • לפני כחודש הודיע סלומינסקי כי הוא משעה את עצמו מתפקיד יו"ר ועדת החוקה בכנסת
חיים טוויל
י"ח טבת התשע"ז / 16.01.2017 14:00

רבה של צפת, הגאון רבי שמואל אליהו, הגיע היום (שני) למשרדי יחידת להב 433 בלוד ומסר עדות בנוגע לטענות כי ח”כ ניסן סלומינסקי מהבית היהודי ביצע מעשים חמורים בנשים.

ל פי הפרסומים, מספר נשים טענו כי סלומינסקי פגע בהן או תקף אותן. עם פרוץ הפרשה הנשים סירבו להגיש נגד חבר הכנסת תלונה רשמית במשטרה.

לפני כחודש הודיע סלומינסקי כי הוא משעה את עצמו מתפקיד יו”ר ועדת החוקה בכנסת. “החלטתי שלא לנהל את ישיבות הוועדה מתוך הערכה וכבוד לתפקיד, לחברי הוועדה ולציבור”, אמר סלומינסקי.

“אני מודע לכובד האחריות הנובע מהתפקיד”, הוסיף סלומינסקי – והדגיש: “אני חש כי הדבר הנכון הוא לאפשר בדיקה הוגנת של הטענות שהושמעו”.

המהלך סוכם עם יו”ר מפלגתו, השר נפתלי בנט. “הוא נשאר לכהן כיו”ר הוועדה, אך לא ינהל אותה עד סיום הבדיקה המשטרתית”, אמר מקורב לסלומינסקי.

סלומינסקי אמר קודם לכן כי הוא מתנצל אם מישהי חשה פגועה כתוצאה ממעשיו, אולם הוא אינו יודע במה מדובר.

“אני חש צער עמוק אם התנהגות כלשהי מצדי התפרשה בדרך שונה מכוונתי. לו ידעתי במי מדובר, הייתי מתנצל אישית במלוא עוצמת הכנות האפשרית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות