גטאס: “עשו בי לינץ’, אל תדיחו אותי” • חזן: “מחבל בכיין ושקרן”

הח"כ שהבריח טלפונים למחבלים והואשם בעבירות ביטחוניות שיגר מכתב לח"כים במטרה לשכנע אותם שלא לתמוך בהדחתו • ח"כ אורן חזן: "תעשה טובה לכולנו ותתפטר לכל הרוחות"
נחמן גור
י"ח טבת התשע"ז / 16.01.2017 11:02

ח”כ באסל גטאס מהרשימה הערבית המשותפת, נגדו הוגש כתב אישום בפרשת הברחת הסלולרים למחבלים הכלואים בכלא קציעות, שלח  מכתב לחברי כנסת רבים – בניסיון לשכנע אותם שלא לתמוך בהשעייתו מהכנסת לפי “חוק ההדחה”.

גטאס פתח את המכתב בטענה שהחקירה נגדו וההחלטה להגיש נגדו כתב אישום התנהלו שלא כראוי. “במסגרת הסערה התקשורתית נעשה בי לינץ’ ממשי ונגזר דיני בבית דין שדה מבלי שהוגש כתב אישום ומבלי שנערך לי שימוע כמתבקש בחוק”.

הוא הוסיף: “בימים הקרובים יהיו מאמצים להפעיל את חוק ההדחה נגדי ובמסגרת זו מן הסתם יופעלו עליך לחצים לתמוך בשימוש בחוק גזעני ואנטי דמוקרטי זה תוך שימוש ומינוף גל ההסתה הגזעני שהיה נגדי”.

“לכן החלטתי לפנות אליך באופן, אישי גם בכדי להבהיר את העובדות וגם בכדי לבקש ממך להתנגד ובאופן נחרץ לשימוש בחוק ההדחה”.

גטאס הדגיש:”אני עדיין נציג ציבור וחבר כנסת מכהן ואמשיך לכהן ולייצג ולשרת את הציבור שבחר בי. אני לא מבקש מאף אחד להסכים או אפילו להבין, אבל בהחלט מצפה שתתמכו בזכותי הבסיסית ליחס שוויוני והוגן ולהתנגד לכל הצעדים המפלים שנעשו רק בגלל היותי ח”כ ערבי”.

גטאס טען במכתבו כי “לא הייתה לי שום כוונה או מחשבה לגרום נזק או פגיעה במישהו, שלא לדבר על פעילות עוינת ופגיעה בשלום הציבור ולסכן חיים כפי שנטען. אני מוכן לשאת באחריות ולשלם מחיר על מה שעשיתי, אבל איאבק בכל כוחי נגד הניסיון להפוך אותי לשטן, טרוריסט ואויב הציבור”.

מ”מ יו”ר הקואליציה, ח”כ אורן חזן הגיב בחריפות למכתב ששיגר גטאס.

”למחבל הבכיין – קרעתי את מכתבך, שלא לצערי, בדיוק נגמר לי הנייר טואלט לנגב לך הדמעות”, צייץ חזן בטוויטר. ”אז גטאס השקרן תעשה טובה לכולנו ותתפטר לכל הרוחות!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות