אורנה בנאי על אחיה הזמר מאיר ז”ל: “הוא כל כך אהב ללמוד תורה”

השחקנית ואשת הבידור אורנה בנאי סיפרה על אחיה מאיר ז"ל שנפטר בסוף השבוע: "הוא כל כך אהב ללמוד, הוא שאל אותי אם יוכל ללמוד גם אחרי המוות, עכשיו הוא יושב למעלה ולומד"
אליעזר היון
י"ח טבת התשע"ז / 15.01.2017 22:49

מאיר בנאי ז”ל, הזמר הצנוע ששב בתשובה וריגש עם שלם בקולו המיוחד, האמין ממש עד למותו כי נס יתרחש לו והוא יצא מן המחלה הקשה. כך סיפרה אחותו השחקנית אורנה בנאי בראיון לגלי צה”ל.

“הוא האמין ממש שהוא ייצא מזה. גם יומיים לפני, שכבר הבין שזה הסוף, הוא אמר יש ניסים, אני מאמין שיהיה נס”, אמרה בנאי – ופרצה בבכי.

תחביבו הגדול של בנאי היה לימוד תורה, מספרת האחות, הוא אהב ללמוד כל הזמן. גם לפני מותו שאל הזמר את אחותו האם יוכל ללמוד תורה גם אחרי המוות: “אני חושבת שהוא יושב עכשיו ולומד תורה למעלה”, אמרה בנאי.

האחות בנאי, שחקנית ואשת בידור חילונית, נשאלה איך הגיבה לחזרתו בתשובה של האח, שאליו הצטרף גם האח אביתר – והשיבה: “לא היתה לי בעיה עם החזרה שלו בתשובה, שלו ושל אבי – אביתר. הם נשארו בקשר טוב, מהאחים שמחבקים את האחיות והאמא, עם שכל ושיקול דעת”.

מאיר בנאי חלה בסרטן לפני כשנה, בתחילה בושט ומשם התפשט לריאות. אחותו סיפרה כי מאיר ביקש לא לפרסם את דבר מחלתו. “מאיר היה אדם מאד צנוע”.

משפחת בנאי נחשבת למשפחת האמנים הגדולה בארץ, ורבים מבניה התפרסמו בשל יכולותיהם המוזיקליות והתיאטרליות.

חלק מהם חזרו בתשובה – ביניהם הזמר אהוד בנאי, אביתר בנאי, מאיר בנאי, אלי בנאי ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תמיד אהבתי את האיש מעבר להיותו יוצר ואמן אבל רק בדואט שלו עם שלמה ארצי הבנתי במה כל כך התאהבתי, התמימות של הבנאדם קורנת ממנו כמו שהשמש זורחת
    19/01/2017 01:06
    אני
  1. פתאום המשפט משתתף בצערכם מקבל ערך אמיתי.
    יהיה זכרו ברוך, תהיה מנוחתו עדן. איש צנוע, תמים וטוב.
    צער כבד ואבדה בלתי נתפסת.
    ליבי אתכם, מי ייתן ויעברו בשלום, בזמנו ובקבלה את הבשורה.
    הלוואי ואתה מאושר שם למעלה