בגלל דרעי: רדיו קול ברמה מחרים את ועידת התקשורת של לע”מ

הנהלת הרדיו קוראת לכלי התקשורת החרדים להחרים את הוועידה בשל השתתפות השר • הסיבה: "מנסה לפעול כנגד הערכים שהוועידה מנסה לקדם בניסיון להכפיף תחת מרותו כלי תקשורת מרכזי ולהופכו לעושה דברו, תוך שימוש בהחרמות, איומים וניצול ציני של הון ומשאבים שלטוניים"
אבי כץ
י"ז טבת התשע"ז / 15.01.2017 16:13

מנהלי תחנת הרדיו ‘קול ברמה’ הודיעו היום (ראשון) במכתב ששיגרו לניצן חן, מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, כי בכוונתם להחרים את ועידת התקשורת הדתית והחרדית שהוא מארגן השבוע.

במכתב ששגרה הנהלת הרדיו היא קוראת לשאר כלי התקשורת החרדים להחרים את הוועידה.

הסיבה להחרמת הוועידה מצד ‘קול ברמה’ היא השתתפותו של שר הפנים אריה דרעי במושב מיוחד.

“בימים אלו בהם הסיאוב והצחנה שבקשר בין הון שלטון ועיתון נפרשים בחוצות”, נפתח מכתבה של הנהלת הרדיו, “היינו מצפים שהוועידה הראשונה והמבורכת לתקשורת דתית וחרדית, ביוזמת לשכת העיתונות הממשלתית, תתמקד בנושאים אלו מתוך רצון ללמוד מניסיונם של אחרים ומתוך כוונה לשפר במשהו את האקלים המורכב ממילא שבין הפוליטיקאים וכלי התקשורת החרדית”.

הנהלת הרדיו מוסיפה וכותבת: “מבלי להיכנס לטיב בחירתו של שר הפנים כאישיות הפוליטית המרכזית שתתארח בוועידה, לא תוכל להתעלם מהשאלה כיצד זה השר דרעי מקבל את הבמה המרכזית, במה שאמור להיות פורום לקידום המקצועיות התקשורתית החרדית, בעוד הוא מנסה בכל דרך אפשרית לפעול כנגד אותם ערכים שהוועידה מנסה לקדם בניסיון להכפיף תחת מרותו כלי תקשורת מרכזי בציבור החרדי ולהופכו לעושה דברו תוך שימוש בהחרמות, איומים וניצול ציני של הון ומשאבים שלטוניים וציבוריים”.

הנהלת הרדיו מדגישה, כי “השימוש באותם אמצעים הנעשה בדרך פוזיטיבית כהרעפת תקציבי פרסום ממשלתיים נכבדים על כלי תקשורת כדי שיהיו מעושי דברו מחד ובדרך נגטיבית באמצעות שלילתם מאידך, לא מתבצעת רק כנגד תחנת הרדיו ‘קול ברמה’ ושותפים לה כלי תקשורת רבים נוספים החווים על בשרם את אותה התנהלות פסולה”.

בתחנה טוענים: “במצב הדברים הנוכחי שילובו של השר דרעי חוטא למטרה אותה הצבתם לעצמכם ובמקום בו התכוונתם לתקן עלולים אתם להימצא כמקלקלים”.

כאמור, הנהלת הרדיו פונה “לכלי תקשורת חרדיים נוספים להשמיע קולם בעניין ולהימנע מלקחת חלק בוועידה זו כל עוד הליקויים האמורים לא תוקנו”.

מלע”מ טרם התקבלה תגובה. לכשתגיע – נפרסמה.

מש”ס לא התקבלה תגובה.

קול ברמה

קול ברמה

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תאכלו ת'לב העיקר שאלי ישי היה בשילטון שפך עליכם כסף כמו חול
    15/01/2017 18:12
    קובי
  1. תאכלו ת’לב העיקר שאלי ישי היה בשילטון שפך עליכם כסף כמו חול קנאים

    • מיקי   19/01/2017 15:13

      כדי שתלמד על בשרך מה הדין של מי שמשמיץ ומשקר בזדון, ומסתתר אחרי טוקבקים.

  2. צודקים ב100%
    15/01/2017 18:35
    אבי
  3. הגיע הזמן להשיב מלחמה לדיקטטור הזה

  4. צודקים בהחלט
    15/01/2017 19:55
    דניאל משה
  5. צודקים בהחלט

  6. צודקים
    15/01/2017 23:04
    אבנר
  7. 100% קול ברמה צודקים

  8. להשליך את העריץ המסוכן דרעי לכלא עם סאלים ג'וברן שאפשר לו לשוב למשרד הפנים
    01/02/2017 03:34
    יוסי כאלף
  9. השמאלני הקיצוני הזה סכנה לישובים היהודים