לערב חורפי: חליטת מנטה בטעם לימון • החור של הגרוש

לחליטה חמצמצות עדינה של לימון • החליטה אינה מכילה קפאין ואידיאלית להכנת תה חם, קר או לילדים • ויש גם את הסיפור המלא: כך מגיע התה מהשדה אל הכוס שלך בבית • תוכן שיווקי
תמי גיל
כ"א טבת התשע"ז / 19.01.2017 12:57

מותג פומפדור, מותג חליטות התה המוביל באירופה, ממשיך להתרחב בישראל ומשיק חליטת צמחים חדשה לקראת חורף 2016.

חליטת מנטה בטעם לימון צמח המנטה ידוע כמסייע בתהליכים שונים במערכת העיכול, השפעתו מרגיעה ומרדימה והוא נפוץ לטיפול בכאבי ראש, גירויי עור, בחילות ועוד.

חליטת מנטה בטעם לימון מתווספת לסדרת החליטות של פומפדור: ורד הבר ויביסקוס, חליטת פירות וצמחים בטעם פירות יער, קמומיל, ג’ינג’ר לימון, קמומיל וחליטת שומר.

סדרת התה הירוק כוללת: תה ירוק קלאסי, תה ירוק נענע, תה ירוק לימונית ולואיזה, תה ירוק לימונית תות, תה ירוק קמומיל ומנטה (התה הירוק היחיד בישראל ללא קפאין) ותה ירוק תפוז ג’ינג’ר. עלי התה של פומפדור עוברים תהליכי מיון קפדניים, לשמירת האיכות והיתרונות הבריאותיים של התה.

 חליטת תה מנטה בטעם לימון של פומפדור (20 שקיקים):

טווח מחירים בחנויות של אריזת פומפדור: 12.9-14.9 ₪

כשר למהדרין בהשגחת הבד”צ חוג חתם סופר (בני ברק)

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 מהשדה לספל – סיפור על כוס תה

  1. הזריעה: האגרונומים של “פומפדור” משוטטים בעולם’ בין 15,000 מטעי התה המובילים, בחיפוש אחר התנאים האופטימליים לגידול עצי התה.
  2. הקטיף: עלי התה הירוק, בדיוק כמו עלי התה השחור, נקטפים מעץ התה. ההבדל ביניהם הוא בעיר בזמן הקטיף ותהליך הייבוש. בפומפדור הקטיף נעשה באופן ידני, והחקלאים מקפידים על “שני עלים וניצן” – שיטה ייחודית שבה קוטפים שני עלים רכים וצעירים כשבליבם עדיין מנץ הניצן הטרי. ככל שהעלים צעירים יותר, התה עדין ומשובח יותר.
  3. הייבוש: העלים נשלחים לייבוש, והתה הירוק מצטיין בייבוש חלקי, כך שהטעם הירוק המעודן נשמר.
  4. המיון: סוד האיכות של התה הירוק הוא התערובת- היכולת ליצור בלנד אחיד, שבה כל כוס תה תהיה זהה לזו שבאה אחריה. ולזה דואג טועם התה.
  5. הטעימה ב”פומפדור” יש כמה טועמים, אשר דוגמים למעלה מ-500 דגימות מסוגים שונים של תה ירוק כל יום. הם נמצאים בקשר הדוק עם מטעי תה ובמרכזי מכירות פומביות בכל אזורי גידול תה המסורתיים. המיומנות של טועם התה מכריעה את איכות התה ואת השמירה על רמה אחידה.
  6. האריזה: לאחר ייבוש העלים עוברים העלים לתופים גדולים, לערבול עדין שיוצר את התערובת. מכאן מתחיל תהליך אוטומטי לחלוטין- מידות מדודות נארזות בשקית הכפולה שהומצאה על ידי “פומפדור” . הפטנט של השקית הכפולה מחלק את מנת התה לשניים ובכך מכפיל את תהליך החליטה. השקית נאטמת לחלוטין, ומוצמד לה שרוך קשור לתגית (הימנעות מוחלטת מאלומיניום). כל שקית נעטפת במעטפת, עוברת לקופסה, ומנוילנת. כלומר – שלושה שלבי אטימה שמטרתם לשמר את הארומה הייחודית והטריות של התה.
  7. החליטה: לספל תה מושלם: יש להניח שקיק תה בכוס, למזוג מעל מים רותחים (80-100 מעלות) ולהמתין 2-3 דקות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות