נתניהו לשרים: קמפיין של הדלפות מגמתיות שנועדו לעוות את התמונה

ראש הממשלה אמר לשרים על ההדלפות לפיהם סחר עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' בעיתונאים: "קמפיין מטעה כאילו היו כאן עבירות שלא היו והדברים הללו יתבררו בהמשך" • "אני חוזר ואומר לחברינו באופוזיציה - אל תמהרו עם החגיגות. אנחנו נהיה פה ונמשיך להוביל את המדינה עוד שנים רבות"
נחמן גור
י"ז טבת התשע"ז / 15.01.2017 11:00

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בשיחה עם השרים לפרסומים על החקירה המתנהלת נגדו ונגד מו”ל ידיעות אחרונות ארנון מוזס בתיק המכונה “פרשה 2000”.

“מטבע הדברים, אני לא יכול להיכנס לגופם של דברים”, אמר ראש הממשלה. “מה שאני יכול לומר לכם זה שיש קמפיין של הדלפות מגמתיות שנועדו להטעות את הציבור ולעוות את התמונה האמיתית, כאילו היו כאן עבירות שלא היו והדברים הללו יתבררו בהמשך”.

הוא הוסיף: “לכן כמו שאמרתי ואתם כבר יודעים: לא יהיה כלום כי אין כלום”.

נתניהו התייחס לצהלות האופוזיציה ואמר: “ראיתי את תהלוכות השמאל במוצאי שבת. אני חוזר ואומר לחברינו באופוזיציה – אל תמהרו עם החגיגות. אנחנו נהיה פה ונמשיך להוביל את המדינה עוד שנים רבות”.

הבוקר נחקר מו”ל ‘ידיעות אחרונות’, נוני מוזס, פעם נוספת במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה. החוקרים צפויים לעמת את מוזס עם עדויות שנאספו במהלך השבוע החולף, וימשיכו בגבייתן גם בימים הקרובים.

הבוקר פרסם עורך ‘ידיעות אחרונות’, רון ירון, טור בעמוד השער של העיתון, שבו הציג את עמדתו בפרשת ההקלטות.

“אין מצב שהעיתון הזה היה שורד את רעידת האדמה הזו. כולנו, כאיש אחד, היינו עוזבים ומחפשים בית אחר. ואז, ממילא ‘ידיעות אחרונות’ כבר לא היה העיתון שאתם מחזיקים כרגע ביד”, כתב ירון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כחלון פועל להפי את ביבי
    15/01/2017 12:41
    א
  1. התקשורת שמאלנית ואסור להאמין להם בכלל. הם מציגים ומנפחים איך שבא להם ורוב הנזק בא מהמניפולטיבים הרבים בתקשורת. ושר האוצר כחלון, שיושב בממשלתו של ביבי מחכה ברגעים למפלתו ואם זה ייקרה אז כחלון יהרוס לא רק את הכלכלה אלא גם את המדינה.