הליכוד: “V15 מנסים שוב להפיל את הליכוד. לא עבד אז ולא יעבוד כעת”

אריה ריבקינד
|
י"ז טבת התשע"ז / 15.01.2017 00:08
הליכוד: “ההתקפות נגד ראש הממשלה הן ניסיון להפיל את ממשלת הליכוד שלא באמצעות בחירות דמוקרטיות בקלפי” • גליק: “כשנכנסתי לכנסת פגש אותי מו”ל הארץ יחד עם היחצ”ן שלהם והוא ניסה לשכנע אותי לתמוך בכמה חוקים שיכולים לסייע בידו”

הליכוד הגיב אמש (מוצאי שבת) על הפגנת השמאל בתל אביב נגד מדיניותה הממשלה והעומד בראשה.

“הפגנת השמאל הערב בתל אביב מוכיחה שוב כי ההתקפות נגד ראש הממשלה הן ניסיון להפיל את ממשלת הליכוד שלא באמצעות בחירות דמוקרטיות בקלפי.

“V15, שנכשלו בניסיון להשפיע על הבחירות האחרונות באמצעות הזרמת כספים רבים מחו”ל, מנסים שוב להפיל את ממשלת הליכוד. הציבור לא קונה את זה – זה לא עבד אז ולא יעבוד עכשיו”.

ח”כ יהודה גליק התייחס אמש לפרשת ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו”ל ‘ידיעות אחרונות’ נוני מוזס: “כל התקשורת בנויה על ‘מתן וקח’, בדרך כלל ביום יום פוגשים כתבים שמוכנים לכתוב עליך בעד סיפור שתתן להם. אני סומך על הציבור ואף אחד לא קורא את העיתון כמו ספר תנ”ך.

הוא הוסיף וסיפר: “כל מה שאני יודע על הפרשה זה מתוך מה שכתבו בתקשורת האינטרסנטית. כשנכנסתי לכנסת, פגש אותי מו”ל ‘הארץ’, עמוס שוקן, יחד עם היחצ”ן שלהם והוא ניסה לשכנע אותי לתמוך בכמה חוקים שיכולים לסייע בידו בתחום הפרסום. המו”לים הם בעלי עסקים ויש לבעלי העסקים יח”צנים ולוביסטים שמסתובבים בכנסת”.