בן 50 חולץ פצוע באורח קשה מתוך שריפה בדירה בשכונת בית ישראל

הפצוע חולץ על ידי צוותי הכיבוי במצב קשה וללא הכרה • הדסה עין כרם: מונשם ומורדם עם כוויות בדרגה 3-4 על פני 60% משטח גופו • בסריקות בדירה לא אותרו לכודים נוספים • בכבאות והצלה ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה
חיים טוויל
י"ז טבת התשע"ז / 14.01.2017 22:18

בשריפה שפרצה הערב (מוצאי שבת) ברחוב משה זקס בשכונת בית ישראל בירושלים, חולץ מתוך הדירה לכוד כבן 50 כשהוא פצוע באורח קשה.

לוחמי האש השיגו שליטה בשריפה בדירה ברחוב משה זקס.

מדוברות כב”ה ירושלים נמסר: “מהדירה חולץ על ידי צוותי הכיבוי פצוע במצב קשה וללא הכרה, וכעת הוא מטופל על ידי כוחות מד”א ירושלים. בסריקות בדירה לא אותרו לכודים נוספים.

“כעת מתבצעות פעולות כיבוי סופי ואוורור של הבניין מהעשן שהצטבר בו. כמו כן, בכבאות והצלה ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה”.

להב אורן אברהמי, מפקד הכוחות שחילצו את הלכוד מהשריפה: “הגענו למקום והבחנו בעשן כבד הבוקע מדירה בקומה השניה של הבניין. לוחמי האש, פרצו מיד לדירה הנעולה אפופת האש והעשן, ולאחר סריקה קצרה אותר במקום אדם כשהוא ללא הכרה. צוותי הכיבוי והחילוץ חילצו מיד את הפצוע.

“לאחרונה, לצערנו הרב, אנו רואים עלייה בשריפות מבנים וכתוצאה מכך גם עלייה במספר הנפגעים. בחלק לא מבוטל של השריפות, האש פורצת כתוצאה משימוש לא נכון באמצעי חימום, או שימוש באמצעי חימום אסורים ולא בטוחים וכן עומס רב על תשתית החשמל. אני פונה לציבור הרחב ומבקש, להקפיד על כללי הבטיחות בשימוש באמצעי חימום ומכשירי חשמל. כללים אלו מפורסמים תדיר על ידי מערך הכבאות, קיום כללים אלו מציל בוודאות חיים”.

שלום יצחק סננס, מתנדב איחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי למקום נתקלתי בצוותי כיבוי שפעלו בזירת האירוע וחילצו מהדירה פצוע קשה ללא הכרה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו בזירה טיפול רפואי ראשוני כשהוא סובל מכוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת עשן.

“לאחר סריקה של לוחמי אש נמסר לנו כי אין נפגעים נוספים באירוע”.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: “אל יחידת הטראומה פונה גבר בן 50 אשר נפגע בשריפה ברחוב משה זקס. מצבו קשה מאוד, מונשם ומורדם עם כוויות בדרגה 3-4 על פני 60% משטח גופו.

שריפה, משה זקס

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות