תמלילי השיחות נחשפים: מוזס יחקר מחר, יאיר נתניהו יתן עדות

תמלילי השיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס נחשפו בחדשות 2 • ראש הממשלה: אפשר לחוקק את זה, אני רוצה לדבר עם הג'ינג'י • מוזס: אני רוצה להקל, לא להקשות • מו"ל ידיעות אחרונות ייחקר מחר • בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ימסור עדות השבוע
אליעזר היון
ט"ז טבת התשע"ז / 14.01.2017 18:40

פרשת ראש הממשלה וידיעות אחרונות: מו”ל העיתון ארנון מוזס  צפוי להיחקר מחר (ראשון) בפעם השלישית במשרדי יחידת להב 433 בלוד, במסגרת פרשה 2000. כמו כן, צפוי השבוע להיחקר גם ראש הממשלה בנימין נתניהו העומד במרכז הפרשה.

העיתונאי גיא פלג מחדשות 2 חשף אמש חלק מן תמלילי השיחות בין נתניהו למוזס, וכך זה נשמע:

מוזס: “מה השורה התחתונה, איך אפשר לעשות את זה מהר?

נתניהו: “אפשר לחוקק את זה.  אני רוצה לדבר עם הג’ינג’י (שלדון אדלסון), הוא בעוד שבועיים בארץ”.

מוזס: “צריך לראות איך אפשר לעשות משהו שהוא יכול לחיות איתו. אולי חוק אחר. אני רוצה להקל, לא מחפש להקשות. צריך שאיתן כבל יבוא ואיש שלך בכנסת”.

נתניהו:”ושאיתן יגיד – ‘אני רוצה להגיע לפשרה’. אולי נשכנע אותו שיירד מהחוק הגורף”.

מוזס: “לאיזו ועדה בכנסת זה הולך?”.

נתניהו: “נקים ועדה מיוחדת”.

חבר הכנסת מאיר כהן ממפלגת ‘יש עתיד’ אמר היום: “”אם הפרטים נכונים, זו אחת מהפרשות הקשות ביותר שהיו במדינת ישראל. כמורה להיסטוריה, כשמדברים על רודנות ועל רוח של פשיזם זה מתחיל מהשתלטות על אמצעי תקשורת. אם ראש ממשלה ומוציא לאור עשו עסקה של ‘שמור לי ואשמור לך’ אני מקווה שהוא יגיע למסלול שהם יצטרכו לשלם על כך”, אמר כהן.

השר לשעבר אבי גבאי, שהצטרף באחרונה למפלגת העבודה, דיבר הבוקר באירוע “שבתרבות” בבאר שבע, ואמר כי “בנימין נתניהו סיים את דרכו ההיסטורית במדינת ישראל כראש ממשלה. פרשת נתניהו-מוזס היא הפרשייה הכי חמורה שהייתה במדינת ישראל אי פעם בהקשר של נתניהו, כי עד היום ראינו אותו עם הרבה מאוד פרשיות שגרמו, לי לפחות, להתבייש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות