מעצרו של ראש הישיבה החשוד בתקיפת תלמיד הוארך עד יום שני

בית המשפט האריך את מעצרו של ראש הישיבה המתגורר באזור גזרת בנימין, שיצא לפני יותר מחצי שנה בבהילות לחו"ל, לאחר שנודע לו כי עומדים להגיש נגדו תלונה במשטרה בגין ביצוע מעשים חמורים בתלמיד • "הדיווח התקבל לפני כחצי שנה על ביצוע מעשים שאירעו בשנת 2014"
חיים טוויל
ט"ו טבת התשע"ז / 13.01.2017 11:55

מעצרו של ראש הישיבה שנעצר אתמול בירושלים בחשד כי פגע בתלמיד הוארך היום בבית המשפט עד יום שני.

לפי הודעת המשטרה, “התקבל דיווח על חשד לביצוע מעשים חמורים בקטין על ידי חשוד כבן 45 המשמש כרב ומתגורר באזור גזרת בנימין. הדיווח התקבל לפני כחצי שנה על ביצוע מעשים שאירעו בשנת 2014.

“בעת קבלת הדיווח החשוד שהה בחוץ לארץ, ואתמול לאחר שהתברר למשטרה כי החשוד שב חזרה נעצר לחקירה.

“היום מעצרו הוארך בבית המשפט השלום בירושלים עד ליום 16.01.17. כמו כן במעמד הדיון לבקשת סנגורו של החשוד הורתה השופטת לאסור פרסום פרטים מזהים אודות החשוד”.

כפי שדווח בחרדים10, לפני יותר מחצי שנה יצא ראש הישיבה בבהילות לניו יורק, לאחר שנודע לו כי עומדים להגיש נגדו תלונה במשטרה. מאוחר יותר הצטרפו אליו בני משפחתו.

לפני שבועיים, לאחר יותר מחצי שנה בארה”ב, שב ראש הישיבה לישראל. עם הגעתו, הוא לא נעצר בשדה התעופה, והחל לכהן כר”מ בישיבה גדולה בירושלים.

לחרדים 10 נודע, כי מאחר ועם שובו מניו יורק עם משפחתו, לא חזר ראש הישיבה אל ביתו – לקח למשטרה זמן לאתר אותו.

מפעלי דף הפייסבוק ‘לא תשתוק’ כתבו אמש: “היום, יום חמישי, נעצר ראש הישיבה, החשוד כי ניצל את מעמדו וסמכותו על מנת לפגוע בתלמידיו.

“ראש הישיבה חזר מחו”ל לאחרונה, ונעצר על ידי המשטרה לאחר שכמה ימים הסתובבה השמועה כי הוא בישראל ובכוונתו לכהן במשרה חינוכית חדשה בירושלים.

“אנו מלווים את הסיפור המזעזע הזה עוד מהפניה הראשונית שקיבלנו מהמשפחה המדממת, משפחה חרדית נורמטיבית, ובחור יקר שנגרם להם נזק בל יתואר על לא עוול בכפם. הפגיעה נמשכה זמן רב, ולאחריה הגיעו פגיעות נוספות של השמצות על כך שהבחור בודה מליבו את הדברים.

“רבני העיר מודעים למה שהתרחש, לפתחיהם הגיעו סיפורים קשים של בחורים נוספים מהישיבה. אנו מקווים כי האמת תצא לאור והצדק ייעשה. “אֱמֶת מֵאֶרֶץ תִּצְמָח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות