רשת פרסמה: ‘שרה, יש יינות חוץ משמפניה ורודה’ – והליכוד רותח

מודעה מפתיעה של רשת 'יין בעיר' פורסמה הבוקר ב'ישראל היום', המזוהה עם ביבי, כאשר בפרסומת מופיעה כותרת המתייחסת לחשדות ששרה נתניהו קיבלה ממילצ'ן שמפניה ורודה • אנשי השטח בליכוד רותחים: דורשים להסיר הפירסומת מדף הפייסבוק של החברה, ולעצור מיד את הפרסום
יוני גרין
י"ד טבת התשע"ז / 12.01.2017 12:57

קוראי החינמון ‘ישראל היום’, המזוהה עם ראש הממשלה, שפשפו הבוקר (חמישי) את עיניהם בתדהמה: פרסומת של רשת חנויות ‘יין בעיר’ על פני עמוד שלם מתייחסת לחשדות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשת המתנות, תחת הכותרת: “שרה, יש עוד יינות חוץ משמפניה ורודה”.

הרקע לכותרת בפרסומת הם ההדלפות מחקירת ראש הממשלה, לפיהם איש העסקים ארנון מילצ’ן העניק לנתניהו סיגרים בעלות של כ-200 שקלים ליחידה, וסיפק לשרה נתניהו שמפניה ורודה בשווי של כ-300-400 שקלים לבקבוק.

גם הבוקר דיווח חדשות 10 מתוך העדות של שרה נתניהו במשטרה אתמול, כי מילצ’ן הוא “חבר שלנו כבר עשרות שנים, בחגים היה מביא לי יין אדום תוסס”.

ברשתות החברתיות העלו את צילום הפרסומת ותהו מה עומד מאחורי הפרסום.

העיתונאי אריק בנדר ממעריב צייץ בטוויטר: “לא יאמן. מודעה בעמוד 18 בגיליון הבוקר של ישראל היום. עבר לעמוס רגב מתחת לרדאר. מישהו עוד ישלם על זה”.

אולם בעוד הרשת, כך נראה, נהנית מהמהומה שנוצרה ואף הציגה צילום מכתבה על הנושא שפורסמה באתר מאקו, עם הכיתוב: “בסך הכל רצינו להגיד שיינות קונים ברשת יין בעיר”, כשלצידו סמיילי – בשטח של הליכוד הרוחות סוערות.

אנשי הליכוד דורשים בצורה נחרצת מרשת ‘יין בעיר’ להסיר את הפרסומת מדף הפייסבוק של החברה, ולעצור מיידית את הפרסום.

“חברים וחברות, שוחחתי עם אסי מנהל יחסי ציבור ואחראי על הפרסום”, כתבה אחת הגולשות בקבוצות הוואטס-אפ של הליכוד. “אחרי שיחה די ארוכה, בה הוא טען כי מדובר על הומור… הבהרתי לו באופן חד משמעי כי זוהי פגיעה בנו התומכים וברעיית ראש הממשלה.

“אנו לא נעבור לסדר היום אם לא תבוטל ההודעה והתנצלות – והצהרתי בפניו כי אנו מחרימים את הרשת, מפסיקים לרכוש ונצא בקמפיין שיגרום להם נזק.

“כעת אני מבקשת מכולם להתקשר למספר… ולא להרפות ולחזק את דבריי שזו פגיעה קשה ואנו דורשים להסיר ולהתנצל. רק כך זה יעבוד! קדימה חברים”.

גולש אחר כתב: “חברות וחברים. להעביר לו מסר. שאם לא יוסר במיידית. ולא תהיה התנצלות. אנחנו ציבור רחב מאוד נחרים את הרשת. צריך למצוא טלפון של הבעלים. ושיבינו שמשרד הפרסום גורם להם נזק אדיר”.

גולש נוסף הצהיר: “בואו נראה לו שאנחנו לא פראיירים וכנסו בו יפה ולא מתלהם, אבל חזק וברור. לא קונים ברשת יין בעיר״.

שמפניה ורודה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות