שרה נתניהו העידה במשרדי יאח”ה על המתנות; גם ח”כ כבל מסר עדות

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הגיעה אתמול למשרדי יאח״ה של המשטרה כדי להעיד במסגרת חקירת פרשת המתנות • ח"כ כבל על עדותו: "לא היה שלי שמץ של מושג בכל השיח הלא מכובד והמביך הזה בין שני האנשים"
חיים טוויל
י"ד טבת התשע"ז / 12.01.2017 10:53

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו הגיעה אתמול למשרדי יחידת יאח”ה של המשטרה.

נתניהו מסרה עדות במשך כשלוש שעות לגבי פרשת המתנות שקיבלו היא ובעלה מאיש העסקים ארנון מילצ’ן.

במהלך עדותה במשטרה אמרה נתניהו כי מילצ’ן הוא “חבר שלנו כבר עשרות שנים, בחגים היה מביא לי יין אדום תוסס”. זאת בטענה כי המתנות שקיבלו ממנו בני הזוג לא היו יותר ממחוות שגרתיות שבין חברים.

לפי חדשות 10, נתון שאמור לחזק את גרסת נתניהו הוא שגם הוא ואשתו העבירו מתנות לבני הזוג מילצ’ן, למשל שרשרת זהב לגברת מילצ’ן.

בתכנית ‘דקלסגל’ בגלי צה”ל נחשף הבוקר כי גם יוזם חוק ‘ישראל היום’, ח”כ איתן כבל, מסר השבוע עדות במשטרה בפרשת נתניהו-מוזס.

כבל נדרש לספר לחוקרי המשטרה על המגעים לקידום החוק, שעלה גם בשיחות הישירות בין ראש הממשלה למו”ל ידיעות אחרונות.

“לפני יומיים זומנתי על ידי המשטרה לבוא ולתת עדות, היא הייתה קצרה”, סיפר כבל. “רצו לבדוק אם נתתי את כל מה שיכולתי לדעת כי באמת לא היה שלי שמץ של מושג בכל השיח בין שני האנשים והשיח הלא מכובד והמביך הזה”.

אתמול אמר ראש הממשלה בישיבת מזכירות הליכוד: “אני מנוע מלמסור פרטים, אך אני יכול להגיד, עכשיו כשאני מודע לכל הפרטים: לא יהיה כלום כי אין כלום. אני מודה לחבריי על התמיכה. זה נוגע ללבי, אני מעריך את זה”.

ראש הממשלה הוסיף כי הוא מקבל תמיכה רחבה גם מהציבור: “אני רואה את זה בציבור, ברשתות, לא רק של ציבור תומכי הליכוד, שדרה רחבה מאוד. לא רוצה להגיד לכם שזה לא נוגע, אני מעריך את זה ואנשים מבינים שזה מבחן של התייצבות. זה דבר טבעי שעובר כאש בשדה קוצים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות