נתניהו: “עכשיו, כשאני מודע לכל הפרטים אני יכול לומר: אין כלום”

בישיבת מזכירות הליכוד התייחס ראש הממשלה לחשדות נגדו - ואמר: "אני מודה לחבריי על התמיכה. זה נוגע ללבי" • יוסי דגן: "היו לנו 8 שנים רעות, אנחנו מצפים ל-8 השנים הטובות" • נתניהו השיב: "גם אתם יודעים לספור את הימים..."
אריה ריבקינד
י"ג טבת התשע"ז / 11.01.2017 19:42

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (רביעי) בישיבת מזכירות הליכוד לחקירת העוסקות במתנות שקיבל מאנשי עסקים בארץ ובחו”ל, ובפגישות שקיים עם מול ‘ידיעות אחרונות’, נוני מוזס.

ראש הממשלה חזר על המשפט שהוא נוהג לומר לאורך כל התקופה האחרונה: “לא היה כלום כי אין כלום”.

נתניהו אמר למתכנסים: “אני מנוע מלמסור פרטים, אך אני יכול להגיד, עכשיו כשאני מודע לכל הפרטים: לא יהיה כלום כי אין כלום. אני מודה לחבריי על התמיכה. זה נוגע ללבי, אני מעריך את זה”.

ראש הממשלה הוסיף כי הוא מקבל תמיכה רחבה גם מהציבור: “אני רואה את זה בציבור, ברשתות, לא רק של ציבור תומכי הליכוד, שדרה רחבה מאוד. לא רוצה להגיד לכם שזה לא נוגע, אני מעריך את זה ואנשים מבינים שזה מבחן של התייצבות. זה דבר טבעי שעובר כאש בשדה קוצים”.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, פנה במהלך ישיבת מזכירות הליכוד לראש הממשלה ואמר לו בנוגע לבנייה ביהודה ושומרון: “בדומה לסיפור יוסף במצרים, היו לנו 8 שנים רעות. אנחנו מצפים ל-8 השנים הטובות. אנחנו מצפים לשינוי”.

נתניהו השיב: “יום הולך ויום בא. גם אתם יודעים לספור את הימים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות