כחלון על חקירת נתניהו: “סיגר זה מסריח. מתנות? רק בחתונה”

שר האוצר משה כחלון התייחס לראשונה בכנס בחיפה לפרשות בהן נחקר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "כל אחד וסגנון החיים שלו. אני לא מעשן. אני לא אעשן סיגרים - זה קודם כל מסריח" על פרשת הקלטות של נוני-ביבי: "יש לנתק את אנשי התקשורת מהמדינה. מעולם לא היה את הדבר הזה"
אריה ריבקינד
י"ג טבת התשע"ז / 11.01.2017 12:26

התייחסות ראשונה: שר האוצר משה כחלון התייחס הבוקר (רביעי) בכנס חיפה למנהיגות לפרשת נתניהו-נוני מוזס, שנחשפה בתחילת השבוע בחדשות 2.

כחלון אמר: “אני לא מתעסק בפוליטיקה כרגע. לצערי כשהייתי שר תקשורת, נוני מוזס לא פנה אליי”.

כחלון הגיב גם על חקירת החשד כי נתניהו קיבל סיגרים כטובות הנא מאנשי עסקים ואמר ”כל אחד וסגנון החיים שלו. אני לא מעשן, גם לא מרלבורו. אני לא אעשן סיגרים, זה קודם כל מסריח. אני מקבל מתנות רק בחתונה”.

בהמשך לחשיפת העובדה כי השיחות בין נתניהו למו”ל ידיעות אחרונות הוקלטו, אחר כחלון: “יש לנתק את אנשי התקשורת מהמדינה. מעולם לא היה את הדבר הזה”.

כחלון הוסיף: “הייתי שר תקשורת, יזמתי רפורמה, חשבתי שמדינת ישראל צריכה להתנתק מהתקשורת – ונוני לא פנה אליי”.

אמש במהדורה המרכזית בחדשות נחשף כי במהלך אחת הפגישות שהוקלטו, אמר נוני מוזס לנתניהו: “אם אני ואתה נסכים על חוק, אני אעשה כל מה שאני יכול שתהיה פה כמה זמן שתרצה. אני מסתכל לך בעיניים ואומר לך את זה בצורה הברורה ביותר”.

“לבוז׳י הרצוג יש חוצפה מיוחדת”

שלשום דרש ראש האופוזיציה יצחק הרצוג מהיועץ המשפטי לממשלה להרחיק את ראש הממשלה בנימין נתניהו מתפקידו כשר התקשורת.

זאת, לטענת הרצוג, משום ש”הפרסומים האחרונים בעניינו מוכיחים כי הוא בעל עניין מובהק ובעל זיקה ישירה לעיתון ישראל היום, המחולק חינם בתפוצה גדולה ביותר בישראל”.

בפנייתו הודיע הרצוג, כי במידה ונתניהו לא יורחק מתפקידו כשר התקשורת, יגיש המחנה הציוני עתירה לבג”ץ.

בליכוד אמרו בתגובה, “לבוז׳י הרצוג יש חוצפה מיוחדת לדרוש את פיטורי רה״מ מתפקיד שר התקשורת בזמן שהדוברת שלו מתועדת כשהיא מפעילה את עורך ווינט בבחירות האחרונות, כשנאמנו איתן כבל קידם ויזם את החוק לסגירת ‘ישראל היום’ כדי לזכות בכיסוי אוהד מצד ידיעות אחרונות ו-ynet, וכששותפתו ציפי לבני קיבלה חוות דעת שמומנה על ידי ידיעות אחרונות והודתה שדיברה עם נוני מוזס לפני שקידמה את החוק לסגירת ‘ישראל היום’ בועדת השרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות