שיא אחד כבר יש: ‘אל על’ במקום האחרון לגבי עמידה בלוחות זמנים

גם בחודש דצמבר, לאחר סיום המשבר עם הטייסים ועם היקפי טיסה נמוכים בשל עונת השפל, עדיין 45 אחוזים מהטיסות איחרו להגיע ליעד - עם איחור ממוצע של 40.6 דקות
שייע קליין
י"ב טבת התשע"ז / 10.01.2017 21:24

הסכסוך הממושך בין הטייסים להנהלת חברת אל על, שהסתיים בסוף חודש נובמבר, הביא לחברה גם שיא שלילי: במשך שמונה חודשים בשנת 2016 היא דורגה במקום האחרון בכל הקשור לעמידה בלוח זמנים.

לפי דיווח בישראל היום, חברת המחקר פלייט־סטטס (FlightStats), הסוקרת מאות חברות תעופה בעולם ומודדת את ביצועי זמני ההמראות והנחיתות שלהן, מצאה כי  56 אחוזים מטיסותיה של אל על נחתו ביעד באיחור של יותר מרבע שעה .

לפי הנתונים, רק 44 אחוזים הגיעו במועדן או באיחור של פחות מרבע שעה.

גם בחודש דצמבר, לאחר סיום המשבר ועם היקפי טיסה נמוכים בשל עונת השפל, עדיין היו לאל על נתונים מאכזבים: רק 58 אחוזים מהטיסות הגיעו בזמן ו-45 אחוזים מהטיסות עדיין איחרו להגיע ליעד – עם איחור ממוצע של 40.6 דקות.

בשיא המשבר עם הטייסים, אמר סוכן נסיעות חרדי מוביל בירושלים לחרדים10: “פעם אנשים התקשו לוותר על טיסה בקו של אל על, אבל היום הקו הזה לניו יורק הפך לקזינו: לא בטוח שתטוס בזמן ולא בטוח שתטוס בכלל עם מטוס של חברת אל על. אם בכל זאת הצלחת לצאת פחות או יותר בזמן, ועל מטוס ישראלי – אתה מרגיש ממש בר-מזל”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות