הצפת ה’בפלות’ – במגוון מדהים של טעמים • החור של הגרוש

היה קשה להאמין, אבל את קופסת הענק ששוגרה משטראוס מילאו קופסאות שכולן מכילות...בפלות • בשלל טעמים, במגוון מרקמים וצבעים • המשותף לכולם, וטעמתי... היה הטעם המשובח • תוכן שיווקי
תמי גיל
י"ד טבת התשע"ז / 12.01.2017 16:38

איזו ברכה! (מזונות, כן?) לא רק שוקולד, וניל ולימון – בפלות עלית מזמינות את הצרכן החרדי ליהנות ממגוון המוצרים המיוחדים: בפלות בטעם טראפלס שוקולד ופירורים, בפלות בטעם עוגת גבינה ופירורים, בפלות דקיקות בטעם וניל צרפתי או טראפלס שוקולד, שאי אפשר להפסיק לאכול,  בפלות שחור – לבן פריכות וטעימות.

כל אלה ועוד מחכים כעת לציבור החרדי בנקודות המכירה.

בפלות עלית הן חלק מהתרבות הישראלית כבר 46 שנה. המותג שהחל את דרכו ב-1970 מלווה אותנו מילדות, בכל מסיבה בגן, מפגש משפחתי, כינוס חברים, לימוד בחברותא אל תוך הלילה, או ישיבה ארוכה בעבודה.

עם השנים, גדלה משפחת הבפלות והתרחבה למגוון עצום של טעמים ייחודיים. כדי לשמור על הטעם והטריות, הבפלות המיוחדות ארוזות בתוך אריזת הקרטון הראשית, גם באריזות אישיות קטנות יותר, כך שבכל פעם שנפתחת אריזה – התחושה היא כאילו יצאה הרגע מפס הייצור.

אייל דרור, מנכ”ל חטיבת הממתקים בשטראוס: “כחברת מזון המחויבת לספק ערך מוסף לכל הצרכנים שלה וכחלק ממהלך מתמשך שהתחיל לפני כשנתיים, אנו משיקים בימים אלה קטגוריית מוצרים נוספת בכשרות גבוהה, כדי לאפשר לצרכני הקהילה החרדית ולכל הצרכנים המחפשים הכשר גבוה, ליהנות גם ממנה”.

המהלך, ממשיך כאמור מהלכים נוספים שהושקו בשנתיים האחרונות, כגון: טבלאות פרה, מסטיקים, רבע לשבע וספלנדיד.

 דפנה פרבר, מנהלת שיווק מאפה ודגנים בשטראוס: “מהלך העברת בפלות עלית לכשרות בד”צ העדה החרדית, היה כרוך בתהליך פיתוח ארוך שהוגדרה לו מטרה אחת ברורה: שמירה על כל מה שעושה את הבפלות שלנו למה שהן: סופר טעימות, טריות ואיכותיות. מחקרים שנערכים בקרב הציבור החרדי מעלים שוב ושוב שהצרכן החרדי מוכן להשקיע, כשהערך מהמוצר ברור. האמנו שמותג כמו בפלות המציע מוצרי פרימיום בטעמים מגוונים ועשירים הינו בשורה אמיתית לציבור החרדי עם ערך ברור, והמהלך נכנס לעבודה אינטנסיבית שהושלמה לשמחתנו לאחרונה”.

בפלות במגוון טעמים בכשרות הבד”צ, להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות ברחבי הארץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות