מועצת העיתונות תדון עם המו”לים על גילוי נאות של האינטרסים העסקיים שלהם

בתום דיון ארוך, החליטה האסיפה הכללית של מועצת העיתונות להזמין את המו"לים של כלי התקשורת בישראל לדיון על שינוי בתקנון באשר לגילוי נאות אודות האינטרסים העסקיים והכלכליים שלהם, על מנת לשמוע את עמדתם
אבי כץ
י"ב טבת התשע"ז / 10.01.2017 13:20

מועצת העיתונות מזמינה את המו”לים והבעלים של כלי התקשורת לדיון על שינוי בתקנון באשר לגילוי נאות אודות האינטרסים העסקיים והכלכליים שלהם.

מועצת העיתונות דנה בישיבתה האחרונה שהתקיימה השבוע באכיפה ותיקון של סעיף 15 ב’ לתקנון האתיקה של מועצת העיתונות – שזו לשונו: “מו”ל של עיתון ובעליו יפרסמו בעיתון אחת לשנה גילוי נאות של האינטרסים העסקיים והכלכליים המהותיים שיש להם בתחום התקשורת ומחוצה לו”.

כאמור, בתום דיון ארוך, החליטה האסיפה הכללית של המועצה להזמין את המו”לים של כלי התקשורת במדינת ישראל לדיון שיתקיים בנושא, על מנת לשמוע את דעתם ועמדתם בהצעה שהועלתה במליאה.

כמו כן, החליטה מועצת העיתונות להגיש סיוע משפטי לכל חבר המכהן בבית הדין לאתיקה, אם יתבע בקשר לפסק דין כלשהו או לפעילותו בבית הדין.

מליאת המועצה החליטה להגדיל את מספר חברי צוות התגובות שלה ובנוסף לצוות הקיים, הכולל את ד”ר ענת פלג, עו”ד חיים שיבי, אילאיל שחר ואהרון לפידות, צורפו גם צגה מלקו, רוני רימון ואבנר הופשטיין.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות