הדיין רבי יחיאל אילוז שנפצע קשה בחיפה: “הרגשתי כמו אש צורבת”

דיין בית הדין לגיור בחיפה נפצע קשה במהלך מסע הירי: ספג בין 5-7 כדורים • על הרגעים בהם הרגיש כי נפגע מהירי סיפר: "לא היו שם אנשים אז צעקתי לעזרה. זה נס שלא נפגעתי באיברים החשובים. בינתיים קשה לי ללכת על רגל שמאל"
חיים טוויל
י"א טבת התשע"ז / 09.01.2017 19:30

הגאון רבי יחיאל אילוז, דיין בית הדין לגיור בחיפה, שנפצע קשה במהלך מסע הירי בחיפה בשבוע שעבר, בו נרצח גיא כפרי ז”ל, החל להתאושש מהפציעה – ומשחזר את הרגעים הקשים.

הרב אילוז סיפר בראיון שהעניק לרפי רשף בערוץ 10, כי הוא ספג בין 5-7 כדורים במהלך מסע הירי. “נפגעתי בצד השמאלי של הגוף, לא יודע כמה כדורים פגעו במדויק”.

עוד סיפר אילוז כי בזמן אמת היה לו קשה לקלוט את הפציעה: “אני לא מבין בזמן אמת מה קורה, משהו אוטומטי חשמלי לעבר הגוף. חשבתי. זה מאוד כאב, הרגשתי כמו אש צורבת שנכנסה לי בגוף”.

הוא לא הספיק לראות את היורה שניצל, לדבריו, את העובדה שבאותה השעה לא היו ברחוב הרבה אנשים. “צעקתי לעזרה, שיבינו שקרה משהו”, סיפר.

“זהו נס גדול. נס שזה לא פגע באיברים החשובים כמו הראש, הלב והמוח. בינתיים קשה לי ללכת על רגל שמאל, אבל אני בטוח אברך הגומל כשאגיע לבית הכנסת”.

אתמול פורסם כי ארבעה חודשים לפני מסע הירי בחיפה, התייצב החשוד – שהסגיר את עצמו ביום חמישי – כנאשם בשורה של עבירות פליליות. תובע המשטרה אמר אז: “מדובר באדם פזיז, חיי הזולת שווים בעבורו כקליפת השום”.

החשוד הצליח לשכנע את השופטים לשחררו ולהטיל עליו מאסר על תנאי בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות