מרגי: “מחבל ארור, שאם היה תלוי בי הייתי קובר אותו עם ראש חזיר”

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת התבטא בחריפות בלתי אופיינית בעקבות הפיגוע הרצחני בירושלים: "החזיר אותנו למציאות והבהיר לנו מי האויב האמיתי" • רזי ברקאי ביקש מעו"ד זיאד אבו זיאד, איש המחנה הנחשב מתון ברשות, לגנות את החגיגות בעקבות הפיגוע - אבל הוא סירב
אריה ריבקינד
י"א טבת התשע"ז / 09.01.2017 10:47

יו”ר ועדת החינוך של הכנסת, ח”כ יעקב מרגי מש”ס לא נמנה על המתלהמים בכנסת ישראל. אבל הבוקר (שני), למרת הפיגוע הרצחני ליד הטיילת בארמון הנציב בירושלים, הוא התבטא בחריפות בלתי אופיינית לו.

מרגי כתב בחשבון הטוויטר שלו: “מחבל ארור שאם היה תלוי בי הייתי קובר אותו עם ראש חזיר”.

מרגי הוסיף וכתב: “דווקא הוא החזיר אותנו למציאות והבהיר לנו מי האויב האמיתי. לא ימין ולא שמאל”.

בתוך כך, עימות רדיופוני חריג פרץ הבוקר בין מגיש גל”צ רזי ברקאי ובין העיתונאי והפוליטיקאי הפלסטיני עו”ד זיאד אבו זיאד.

אבו זיאד, לשעבר חבר בקבינט הפלסטיני וכיום בעל טור בעיתון אל-קודס, המתגורר באבו דיס, התבקש על ידי המראיין להתייחס לחגיגות השמחה אתמול ברחוב הפלסטיני, בעקבות הפיגוע.

בתגובה לשאלה אמר אבו זיאד לברקאי כי הוא מבקש שלא להשיב, מאחר שכל תשובה שיענה תסבך אותו או עם הצד הפלסטיני או עם הצד הישראלי.

“אני בין הסכין לפטיש”, אמר. “אני לא מרגיש חופשי להביע את הדעה שלי. אני בין שני צדדים שכל אחד מהם יש לו רצונות ושאיפות. מי שצריך להביע את הדעה שלו – חייב להיות חופשי. במצב הזה שאנחנו נמצאים בו אני לא מרגיש חופשי להגיד את הדעה שלי”.

ברקאי מצידו הביע אכזבה מכך שאבו זיאד, הנחשב אחד ממובילי הקו המתון ברשות הפלסטינית, איננו מוכן לגנות את הפיגוע.

“זה עצוב בעיני שאדם מתון כמוך לא יכול להגיד: כשאני רואה משאית דוהרת לתוך חיילים אני חושב שזה נורא”, אמר ברקאי לאבו זיאד ועצר את הראיון.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות