המשאית שועטת, דורסת ואז עושה רוורס • בוידאו: תיעוד רגע הדריסה

לפחות 15 נפגעו מהמשאית שהגיחה במהירות ודרסה קבוצה של חיילים שעמדה סמוך לטיילת ארמון הנציב בירושלים: שלוש חיילות וחייל נרצחו • בסרטון שתיעד את הפיגוע נראה נהג המשאית דורס את החיילים ולאחר הדריסה הראשונית חוזר בנסיעה לאחור - וממשיך לדרוס את הפצועים
חיים טוויל
י' טבת התשע"ז / 08.01.2017 15:24
הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה אבא
    08/01/2017 16:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. למה השם? למה טאטע??? בגלל….

    כל הצרות פשוט בגלל חידוש גזירת גיוס השמד והזימה ע”י חכים חרדים לשעבר וכעת הם ערב רב, וגם בגלל גיוס בני ישיבות על ידי וועד הישיבות בירושלים רח מלאכי המחללי שם שמים ברבים. וגם בגלל חילול שבת בירושלם.

    ברור שהגיע הזמן שהקב”ה דורש לבטל “חידוש גזרת הגיוס” מיד, ואז יהיה הגאולה שלמה. ובלע המוות לנצח ומחה השם אלוקים דמעה מעל כל פנים. זה בקרוב ממש למי שיחזור בתשובה, וחייבים לבטל חידוש גזרת הגיוס של שמד זימה וחילול שם שמים וכו’… אז מבטיח הנביא בשם השם לאחר שישחוט את היצר הרע… שנזכה לגאולה, אין עוד מלבדו.

    כהיום יש הרבה צרות כמו ריבוי מקרי מוות בעריסה, אבות ואמהות צעירים וצעירות שנפטרים בזה אחר זה, אנחנו צועקים בקול ואומרים לגדולי ישראל, לא עת לישון… עת ביטול הערב רב מפלג המשכילים.

    ברור שיש תביעה גדולה עלינו בשמים וזה לא יפסיק על שנבטל “חידוש גזרת הגיוס” וברור כחמה אם יבוטל “חידוש גזרת הגיוס” לא יהו שוב פיגועים לא אינתיפאדה!!!! ולא אסונות!!!! רק מחילת עוונות וביאת הגואל.

  2. אזריה תעזור יה
    08/01/2017 22:38
    רן
  3. לשחרר את אזריה .
    לפתוח במשפט נגד פרקליטות.
    החלשת הצבא….