תלמידיו של הגר”מ מאזוז חושפים: “בריונים הטרידו אותו בצורה נבזית”

תלמידיו של ראש ישיבת 'כיסא רחמים' הגיבו על הודעתו כי יחדל משידור שיעורו ב'קול ברמה': "בדיוק באותה הדרך בה רדפו ופגעו במרן הגר"ע זצוק"ל, ומנעו ממנו למסור את שיעוריו, באותה הצורה ממש רודפים כעת את מרן ראש הישיבה" • "אין לנו ספק כי ראש הישיבה, לא יסרב להפצרות הרבבות. השמש כבר זרחה אי אפשר לכסות אותה"
יוסף גרינבוים
י' טבת התשע"ז / 08.01.2017 02:28

תלמידיו של הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’, הגיבו הלילה (מוצ”ש) על הודעתו המפתיעה כי יחדל למסור את השיעור השבועי, המשודר בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’.

“קשה להאמין”, הם כותבים במכתב מיוחד שכתבו, “אבל מסתבר שיש יהודים, המתיימרים להיקרא שומרי תורה ומצוות, שעיניהם צרה בשיעורו הנפלא של מרן ראש הישיבה, ועושים הכל כדי לסכל את המשכו של השיעור שמרתק את עולם התורה”.

לדבריהם, “זה למעלה מ-13 שנה מוסר מרן מידי מוצ”ש את שיעורו השבועי, לעילוי נשמת רעייתו הרבנית ע”ה, אך ורק החל שידורו של השיעור ברדיו קול ברמה מידי מוצאי שבת, החלו אותם הבריונים, בדרכים מתועבות ומבישות, להטריד את מרן ראש הישיבה בצורה מכוערת ונבזית, תוך כדי ניצול חופש הגישה למרן ראש הישיבה.

“הדברים הגיעו עד לכדי תחיבת חוברות נאצה, וקונטרסים מקניטים, לביתו של הרב, ושליחת עשרות מכתבים מטרידים לכתובתו, דבר שפגע באופן ממשי בבריאותו ומנוחתו. אוי לה לאותה בושה, אוי לה לאותה כלימה”.

התלמידים כותבים עוד: “בשעה שמרן רבינו הגדול רבי עובדיה יוסף זצוק”ל, מסר נפשו להרבות שיעורי תורה בישראל, אותם גורמים המניפים לכאורה את דגל מורשתו של מרן, בוחרים לשכתב את ההיסטוריה מחדש, ובדיוק באותה הדרך בה רדפו ופגעו במרן הגר”ע זצוק”ל, ומנעו ממנו למסור את תורתו ושיעוריו הרבים, כאילו בכך ימנעו מהציבור להיחשף לאורו הגדול, מאותם הטענות ובאותה הצורה ממש רודפים כעת מאורם של ישראל מרן ראש הישיבה שליט”א”.

הם מדגישים: “אחי, ההיסטוריה תמשיך ותחזור על עצמה, כי כשהשמש כבר זרחה אי אפשר לכסות אותה”.

התלמידים בטוחים: “אין לנו ספק כי מרן ראש הישיבה, לא יסרב להפצרות הרבבות המשתוקקים לדברי תורתו, מפני קומץ פוחזים נבערים. עשרות אלפי המאזינים השותים בצמא מידי מוצ”ש את השיעור ברדיו קול ברמה, רבבות קוראי העלון ‘בית נאמן’ המופץ למעלה מ-100,000 עותקים, ועשרות נקודות הלוייין ברחבי הארץ, עוד ימשיכו לינוק מצוף תורתו של גאון ישראל מרן ראש הישיבה שליט”א, לאורך ימים ושנים טובות”.

התלמידים מזכירים כי בעבר סירב ראש הישיבה למסור את שיעוריו ברבים: “כידוע, במשך שנים רבות נמנע מרן ראש הישיבה בצניעותו וענוותנותו, למסור את שיעוריו ברבים, והצטנף בהרבצת התורה והעמדת תלמידי חכמים מופלגים בתוך ישיבתו הקדושה ‘כסא רחמים’. זכה הדור ומרן ראש הישיבה איש האמת, כשראה את הרדיפה ואת העוול שנעשה לרדיו ‘קול ברמה’, חרג מגדרו ונאות להעביר את השיעור לכלל בית ישראל, ומאז עולם התורה יונק בצמא את תורתו המקיפה והרחבה, קול של תורה אמיץ חד וברור, גאונות שאין שני לה, ובקיאות מעוררת השתאות”.

התלמידים מסיימים: “אנא, אל תמנעו ממנו את הטוב, אל תתחבו את תככי הפוליטיקה אל תוככי בית המדרש, אל תגלו פטרונות על התורה, והניחו לנו ליהנות מאור התורה, כל אחד במה שליבו חפץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות