היא לא מתייאשת: הילארי קלינטון שוקלת לרוץ לראשות העיר ניו-יורק

נתן פרל
|
ט' טבת התשע"ז / 07.01.2017 20:39
דמוקרטים רבים בניו יורק לוחצים על קלינטון לרוץ לתפקיד, ולהתמודד נגד ראש העיר המכהן, ביל דה בלאזיו • בעבר עבד דה בלאזיו עבור הילרי ובעלה, אך יחסיהם התערערו לאחר שבמהלך המירוץ שלה סירב להביע בה תמיכה פומבית

היא הפסידה בבחירות לנשיאות, אבל היא בפירוש לא מתכוננת להיפרד מהחיים הפוליטיים: הילרי קלינטון, שרק לפני כחודשיים הפסידה במירוץ לנשיאות ארצות הברית, לא שוללת את האפשרות לרוץ לראשות עיריית ניו יורק.

על פי דיווח בחדשות 10, דמוקרטים רבים בניו יורק לוחצים על קלינטון לרוץ לתפקיד, ולהתמודד נגד ראש העיר המכהן, ביל דה בלאזיו, בבחירות שיתקיימו בנובמבר 2017.

דה בלאזיו עבד בעבר עבור הילרי ובעלה ביל, אך יחסיהם התערערו לאחר שבמהלך המירוץ שלה לבית הלבן הוא סירב להביע את תמיכתו הפומבית בקלינטון.

בבחירות האחרונות הצליח דה בלאזיו להשיג ניצחון מוחץ בבחירות לראשות העירייה, אך מאז חל כרסום במעמדו הציבורי ואחוזי התמיכה בה התדרדרו מאוד.

על פי ה’ניו-יורק דיילי ניוז’, קלינטון שוקלת לרוץ לתפקיד בין היתר מכיוון שדה בלאזיו, ששימש בעבר כמנהל הקמפיין של קלינטון לסנאט, לא הביע בה תמיכה פומבית בבחירות האחרונות. “זו יכולה להיות נקמה מתוקה אם היא תנצח”, נמסר ממקור המקורב לקלינטון.