דובר צה”ל מוטי אלמוז קיבל דרגת אלוף: יכהן כראש אגף כוח האדם

במהלך התקופה הקרובה ימשיך אלמוז לכהן כדובר צה״ל, במקביל לתפקידו כראש אגף כוח האדם • איזנקוט: ''אני משוכנע שמוטי הוא האיש המתאים במקום הנכון ובזמן הנכון"
חיים טוויל
ז' טבת התשע"ז / 05.01.2017 19:00

תת-אלוף מוטי אלמוז הועלה היום (חמישי) לדרגת אלוף ומונה לראש אגף כוח האדם בטקס חגיגי שנערך בלשכת הרמטכ”ל בקריה בתל אביב, במעמד שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ”ל גדי איזנקוט וחברי פורום מטכ”ל.

אלמוז, המכהן כעת דובר צה”ל, יחליף בתפקידו את ראש אגף כוח האדם היוצא, אלוף חגי טופולנסקי, אשר כיהן בתפקיד זה בשנתיים ושלושת החודשים האחרונים, ומסיים את שירותו בצה”ל לאחר כ-33 שנות שירות.

טופולנסקי התפטר מצה”ל לאחר שמחשב צבאי עם חומר מסווג נגנב מביתו שבדרום.

במהלך התקופה הקרובה ימשיך אלוף מוטי אלמוז לכהן כדובר צה״ל, במקביל לתפקידו כראש אגף כוח האדם.

שר הביטחון ליברמן אמר: “האחריות של ראש אכ”א היא אחריות עצומה. אני בטוח שתעמוד במשימה זו כמו שעמדת בכל המשימות הקודמות, ואני מאחל לשניכם הצלחה בדרך החדשה שאתם מתחילים”.

הרמטכ”ל איזנקוט אמר בטקס: “מוטי מקבל את האחריות והפיקוד על המשאב החשוב ביותר שלנו, על כוח האדם בצה”ל. מוטי מביא איתו לתפקיד שירות קרבי ארוך, 10 שנים כתת-אלוף בשלושה תפקידים מרכזיים. ראינו אותו בשלוש השנים האחרונות מביא לידי ביטוי את היכולת שלו, כאדם יוצא דופן שזוכה לאמון והערכה רחבה, בעל שכל ישר וטוב והתנהלות ערכית, ברורה, חדה לצד כישורים ניהוליים. אני משוכנע שמוטי הוא האיש המתאים במקום הנכון ובזמן הנכון”.

ראש אכ”א הנכנס מוטי אלמוז אמר: “אני מבקש להגיד תודה על הזכות הזו. הזכות לעמוד בראש המערך המשמעותי והמשפיע ולהיות שותף בחבורת הפיקוד הבכיר של צה”ל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות