בפעם השנייה השבוע: קציני יאח”ה חוקרים את נתניהו במעונו הרשמי

שוטרי היחידה הארצית לחקירות הונאה הגיעו למעונו הרשמי של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, כדי להמשיך בחקירת נתניהו בחשד לקבלת טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים משני אנשי עסקים
חיים טוויל
ז' טבת התשע"ז / 05.01.2017 17:13

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר אחר הצהריים (חמישי), בפעם השניים, בחשד לקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים.

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה הגיעו למעון ראש הממשלה בירושלים. החקירה צפויה להימשך מספר שעות.

בתחילת השבוע נחקר נתניהו במשך שלוש שעות על ידי קציני היחידה הארצית לחקירות הונאה, בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור.

עם תום החקירה, הצהיר היועץ המשפטי לממשלה, בהודעה מיוחדת שפרסם משרד המשפטים על המעבר מבדיקה בעניינו של נתניהו, שנפתחה בחודש יולי – לחקירה, באופן רשמי.

“הטענות אשר הובילו בסופו של יום להחלטה על קיום חקירה באזהרה, עלו במסגרת הבדיקה אך לפני כשלושה חודשים כחשדות ראשוניים, ומאז נעשתה עבודה מאומצת של משטרת ישראל לברר את טיבן ולתמוך אותן בראיות”, נכתב. “במהלך החודש האחרון נאספו ראיות ששינו את המצב הראייתי בהקשר זה”.

בישיבת סיעת הליכוד ביום שני התייחס ראש הממשלה לחשדות נגדו ואמר: “אנחנו רואים ושומעים את הרוח החגיגית והרוח המנשבת באולפני הטלוויזיה ובמסדרונות האופוזיציה.

“אני רוצה להגיד להם: חכו עם החגיגות. אל תמהרו. אמרתי לכם ואני חוזר ואומר: לא יהיה כלום כי אין כלום. אתם תמשיכו להפריח בלונים עם אוויר חם ואנחנו נמשיך להוביל את מדינת ישראל”.

למחרת החקירה כתב בפייסבוק: “אני חוזר ואומר: לא יהיה כלום – כי אין כלום”.

פרקליטו של נתניהו, עורך הדין יעקב וינרוט אמר השבוע בריאיון למהדורה המרכזית של ערוץ 2: “נתניהו היה רגוע גם לפני כן, אבל אני עורך דין ואני לא רגוע לפני”.

לדבריו, “אני שמעתי את מה ששאלו את נתניהו ואת מה שהוא השיב. אני יכול לומר בוודאות – הוא יכול להיות רגוע מאוד גם אחרי השיחה אתמול עם השוטרים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות