מקלב מאשים: יונה יהב מוליך שולל, תוקע סכין בגבם של ילדים שסובלים

"התנהלות ראש עיריית חיפה יונה יהב מול התושבים היא התנהלות של כחש וכזב, התנהלות בדו פרצופיות" • "לא היה ראש עיר שככה בגד באילו שתמכו בו. יש ציבורים שלמים שמבחינתם ההתנהגות הזו לא הפתיעה אותם"
אריה ריבקינד
ז' טבת התשע"ז / 05.01.2017 17:00

חבר הכנסת אורי מקלב תוקף את ראש עיריית חיפה יונה יהב על שאינו פועל בכדי לצמצם את זיהום האוויר במפרץ חיפה, אלא פועל בפועל להשארת המפעלים המזהמים במפרץ – וזאת על אף דבריו ובקשותיו, לכאורה, על סגירת מפעלים אלו.

בנאום שנשא במליאת הכנסת, אמר מקלב: “התנהלות ראש עיריית חיפה יונה יהב מול התושבים היא התנהלות של כחש וכזב, התנהלות בדו פרצופיות”.

 מקלב הוסיף: “ראש העיר מנסה ביודעין לגלגל את המשבר למשרד לאיכות הסביבה או למשרדים אחרים, כאשר אנו יודעים כי ביד השנייה הוא מעוניין במפעלים הללו ובהכנסות שלהם לקופת העירייה”.

לדבריו, “הקשרים שיש ליזמים ולבעלי המפעלים עם ראש העיר יונה יהב והתרומות הגדולות שהם נותנים לעירייה מדאיגים. זו התנהלות שקרית ודו פרצופית שמדאיגה וצריכה להדאיג כל אחד מאתנו. אפשר להסתכל על זה נקודתית ואפשר לבחון את זה באופן רוחבי, זה צלצול לצערנו בפעמון של אש”.

מקלב עבר ותקף את יהב על כך שאינו מקצה מבנה מוסדר לבית הספר ‘נתיבות משה’ בחיפה – ואמר: “יש כאלה שההתנהלות הזו איננה מפתיעה אותם, אילו הילדים שלומדים בבית ספר, ילדים שמסתכנים יום יום ולומדים בקארוונים, ילדים נפצעים יום יום – אני ראיתי ילדים עם חתכים בידיים ובראש, ואת ראש העיר זה לא מעניין, הוא מתכחש להבטחות של קודמו לתפקיד ולהבטחות שלו עצמו”.

מקלב אמר עוד: “לא היה ראש עיר שככה בגד באילו שתמכו בו. זה לא רק  להיות כפוי טובה, אלא זה לדבר אחד בפה ואחד בלב. מצד להגיד אני רוצה לעזור ומצד שני לתקוע סכין בגבם של הילדים שסובלים סבל רב. יש ציבורים שלמים שמבחינתם ההתנהגות הזו לא הפתיעה אותם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות