משחק הכיסאות של ש”ס: האם ח”כ איציק וקנין הוא הבא בתור לפרוש?

האם מי שיחליף את ח"כ אברהם מיכאלי, שהודיע ביום שני האחרון באופן פיתאומי על פרישתו מתפקיד יו"ר סיעת ש"ס בהסתדרות, יהיה ח"כ יצחק וקנין? כך לפחות טוענות שמועת עקשניות בש"ס • בסביבת הח"כ טוענים: איש לא שוחח אתו • גורם בש"ס: ביקש לסיים בכבוד את הקדנציה בכנסת
ז' טבת התשע"ז / 04.01.2017 23:41

האם במסגרת החיפושים הקדחתניים של קברניטי מפלגת ש”ס אחר מועמד שיחליף את ח”כ אברהם מיכאלי, שהודיע ביום שני האחרון במפתיע על פרישתו מתפקיד יו”ר סיעת ש”ס בהסתדרות, החליטו ראשי המפלגה להניח את עינם על ח”כ יצחק וקנין? שמועות עקשניות במסדרונות התנועה טוענות שהתשובה חיובית.

וכך, בעודו עמל היום בוועדת הפנים של הכנסת על חוק המים שיעניק הוזלות בתעריפי מים לעשירונים התחתונים, אותו הצליח להעביר בוועדה לקראת קריאה שניה ושלישית, הגיעו השמועות גם לאוזניו.

בסביבתו לעומת זאת טוענים, כי איש לא שוחח איתו על כך.

וקנין עצמו אינו מגיב, וכך גם תנועת ש”ס.

לפי השמועות, הייתה פניה אליו לפרוש מהכנסת, כדי למלא את התפקיד שפינה בפיתאומיות הח”כ לשעבר אברהם מיכאלי בהסתדרות. לדברי גורם בש”ס, וקנין – המכהן כח”כ מאז הכנסת ה-14, ביקש: ‘אנא תנו לי לסיים בכבוד את הקדנציה, ממילא תכננתי לפרוש ולעשות לביתי לקראת הבחירות הבאות’.

לשמועות הללו, כאמור, אין כל אישור מכל גורם רשמי. לא מצד המפלגה ולא מצד וקנין עצמו.

כזכור, יו”ר סיעת ש”ס בהסתדרות אברהם מיכאלי הודיע ליו”ר ש”ס, שר הפנים אריה דרעי, על סיום תפקידו בהסתדרות.

במכתב ששיגר כתב מיכאלי: “לאור הבעיות הרפואיות שלי ושל רעייתי, ובשל המאמץ הרב שיידרש ממני לקראת מערכת הבחירות בהסתדרות החדשה בחודשים הקרובים, לצערי אני נאלץ לעזוב את תפקידי כיו”ר סיעת ש”ס בהסתדרות וכיו”ר אגף הרווחה, זאת מתוך אחריות ודאגה למילוי התפקיד שלי באמונה”.

לאחרונה פינו את מקומם באופן מפתיע מספר חברים שמילאו תפקידים בש”ס, כאשר חברים בסיעת ש”ס בירושלים התבקשו לפני מספר חודשים להניח על השולחן מכתבי התפטרות.

נזכיר גם כי מזה יותר מחודשיים מתפקדת סיעת ש”ס במועצת עיריית ירושלים בהרכב חסר, מאז פרישתו של ח”כ מיכאל מלכיאלי לטובת כיסא בכנסת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שס פושעים חבורת גובים
    05/01/2017 01:20
    יצחק
  1. אין שקופים רק סידורי גובים. עוד תשמעו שהסיפור של מיכאלי לו בריאותית אלא בעיות ששס עשתה בעבר בהוה ובעתיד