“זה נס”: הגראי”ל שטיינמן שוחרר בצהרים מבית החולים לביתו

בזכות התפילות: עשרה ימים אחרי שאושפז במחלקת טיפול נמרץ של 'מעייני הישועה' - שוחרר בצהרים הגראי"ל שטיינמן חזרה לביתו ברחוב חזון איש 5 • תוצאות הבדיקות שבוצעו הבוקר אישרו כי דלקת הריאות נעלמה • "בבית החולים כולם אומרים: זה נס" • מעיני הישועה: 'שמחים ומתרגשים'
שרי רוט
ה' טבת התשע"ז / 03.01.2017 12:10

 נס בית החולים ‘מעיני הישועה’ בבני ברק: הגראי”ל שטיינמן, שאושפז מאז יום ראשון שעבר במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שוחרר, בצהרים (שלישי) חזרה לביתו ברחוב חזון איש 5 – אחרי שתוצאות הבדיקות שבוצעו הבוקר אישרו כי דלקת  הריאות אכן נעלמה.

מהמרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’ נמסר: “יחד עם כל בית ישראל שמחים ומתרגשים אנו על צאתו של מרן ראש הישיבה שליט”א מבית החולים. צוות הרופאים נרגש מהזכות הגדולה שנפלה בחלקו לטפל בגדול הדור”.

בן ביתו של ראש הישיבה, הרב יעקב רוזינשטיין, פרסם הודעה:

“בשבח והודיה להשי”ת נענו תפילות עם ישראל וחלה הטבה ניכרת במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה שליט”א. מרן שליט”א שב לביתו להמשך הטיפול הרפואי.

“בשם כל עם ישראל אנו מודים לצוות הרפואי המסור של המרכז הרפואי מעייני הישועה. למנכ”ל בית החולים – הרב שלמה רוטשילד, למנהל הרפואי – פרופ’ מוטי רביד, למנהל היחידה לטיפול נמרץ – פרופ’ סורקין, לרופא האישי – פרופ’ אברהם וינברגר, ולכל צוות בית החולים.

“הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו והחלמתו השלמה והמהירה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו”ש”.

מקור בבית החולים סיפר לחרדים 10: “אתמול בערב במפתיע התברר בצילום כי דלקת הריאות נעלמה כלא היתה – בעוד שבצילום קודם היא הייתה גם בריאה השנייה. לרופאים לא ממש יש הסבר רפואי או טבעי לכך שאנטיביוטיקה שלא משפיעה ימים ארוכים ועוד תחת השפעתה מתפשטת הדלקת, פיתאום משפיעה. אבל עובדה. בבית החולים כולם אומרים: ‘זה נס'”.

לדבריו, “כבר  אתמול בערב סוכם כי אם הבוקר בבדיקות אכן יתברר שהדלקת חלפה הוא ישוחרר במהלך היום”.

יצוין, כפי שדווח בחרדים 10, כי אל בית החולים הובאו כל העת טובי הרופאים. “בקרב הסובבים היו מי שביקרו את ההחלטה לאשפזו דווקא במעייני הישועה, אבל חשוב שיידעו שזו רק התפאורה”, אומר מקורב. “היתרון היה שיש שם חדר עבור ראש הישיבה לבדו, וסטריליות מקסימלית שבבית חולים אחר אולי לא היו נותנים”.

הבוקר התפרסם מכתב גדולי ישראל של הגר”ח קנייבסקי והגרי”ג אדלשטיין ללמוד לרפואת ראש הישיבה.

בישיבת ‘ארחות תורה’ בבני ברק, בראשה עומד הגראי”ל,  קיבלו על עצמם בני הישיבה קבלה ללמוד בשעה ראשונה של הסדר מתוך תענית דיבור.

הרב שטיינמן

• הידיעה עודכנה בשעה 13:45

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בצלאל
    03/01/2017 14:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ברוך השם, רק בריאות ואריכות ימים לגדול הדור שליט”א