נתניהו: “אם הייתי מאמץ מדיניות אחרת, היו מחבקים אותי חיבוקים”

נחמן גור
|
ה' טבת התשע"ז / 03.01.2017 10:06
הקלטות מישיבת סיעת הליכוד, בהן נשמע ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי הוא נרדף ממניעים פוליטיים • ח”כ דודי אמסלם: מנדלבליט הוא כמו אב שבנו העקשן – במקרה שלנו כלי התקשורת – מבקש ממנו שוב ושוב לפתוח בחקירה, והוא נענה בחיוב רק כי אינו עומד בלחץ

בגלי צה”ל פורסמו הבוקר (שלישי) הקלטות מישיבת סיעת הליכוד, בהן נשמע ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי הוא נרדף ממניעים פוליטיים.

“אם הייתי מאמץ מדיניות אחרת, היו – איך אומרים – מחבקים אותי חיבוקים, אותי ואת רעייתי. הם עושים את זה בגלל שהם מתנגדים למדיניות שלנו שאני מוביל אותה בשם כולנו”, אמר נתניהו – והתייחס שוב בעיקר לתקשורת, שלדידם של חברי הליכוד, גרמה למנדלבליט לפתוח בחקירה.

נתניהו נחקר אמש באזהרה במשך שלוש שעות בחשד לקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים.

השר להגנת הסביבה זאב אלקין מסכים עם דברי ראש הממשלה: “הלחץ התקשורתי על היועץ המשפטי לממשלה – אתה לא ראית אותו כשדובר על החקירות של יושב ראש האופוזיציה”, אמר אלקין. “אני ראיתי מה היה כאן בימים של שלטון אולמרט, כי אז מי שחשבו להחליף אותו היו חלק מאנשי השמאל – הרי מי שדרש מאולמרט להתפטר זה היה אהוד ברק, שקיווה להחליף אותו”, הזכיר.

לפי חבר הכנסת דוד אמסלם, יוזם החוק שיאסור על חקירת ראש ממשלה מכהן עד תום כהונתו, מנדלבליט הוא כמו אב שבנו העקשן – במקרה שלנו כלי התקשורת – מבקש ממנו שוב ושוב לפתוח בחקירה, והוא נענה בחיוב רק כי אינו עומד בלחץ.