מרגי על ההשתלחות של חזן וגלאון: “העיקר התמונה, וכמות האזכורים”

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת תוקף את ההשתלחות חסרן הרסן בדיון הטעון על 'שוברים שתיקה' שהתקיים בשבוע שעבר, במהלכו תקפו ח"כ אורן חזן ויו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון זו את זה, במילים בוטות • "יש לי תחושה שיש חברי כנסת שמבחינתם תישרף המדינה"
אריה ריבקינד
ד' טבת התשע"ז / 02.01.2017 11:36

ח”כ יעקב מרגי, יו”ר ועדת החינוך של הכנסת, התייחס היום (שני) לדיון הטעון על ‘שוברים שתיקה’ שהתקיים בשבוע שעבר, במהלכו תקפו ח”כ אורן חזן ויו”ר מרצ ח”כ זהבה גלאון זו את זה, במילים בוטות.

“בשבוע שעבר ועדת החינוך והכנסת חוו אירוע מבייש”, אמר מרגי. “אני נמנה על חברי הכנסת שלא אוהבים שמטיפים לנו מוסר על התנהלות בוועדות הכנסת, שכוללות קריאות ביניים, והרמת קול, כנראה כי זה הכרח שלא יגונה.

“אך האירוע שהיה שבוע שעבר בוועדה ראוי לכל גינוי. יש בו משום פגיעה בדמוקרטיה ופגיעה במעמדה של הכנסת. הוא פוגע בעבודת הכנסת וועדת הכנסת, כי כך לא יאה ולא נאה שחברי כנסת ידברו אחד כלפי השני.

“יש לי תחושה שיש חברי כנסת שמבחינתם תישרף המדינה ושכל ההשקעה כאן במדינה תלך לטמיון, העיקר הכותרת, העיקר התמונה וכמות האיזכורים”.

לדבריו, “אני לא שם וחברי הוועדה גם לא שם”.

לצערי, ח”כ אורן חזן וח”כ זהבה גלאון עברו בשבוע שעבר כל גבול – ויסלחו לי כל מי שמרגיש שאני מטיף מוסר או מחלק ציונים. ראיתי חובה לעצמי לתבוע את עלבונה של ועדת החינוך לדורותיה, וזאת לאור התגובות השליליות שבדיון מביש זה בין ח”כ חזן לח”כ גלאון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות