‘כאן’ קורא לחברות הפקה חרדיות: תגישו לנו הצעות לתכנים על יהדות

אורי גרודר, אחראי מחלקת מורשת ישראל ויהדות בתאגיד: "הכוונה שלנו בקול הקורא הזה כאן היא כפולה - עידוד היוצרים והמפיקים בתעשייה להתעסק בנושאי מורשת ישראל ויהדות, ויחד עם זאת לעודד יצירה והפקה במגזר החרדי והדתי"
אבי כץ
ד' טבת התשע"ז / 02.01.2017 10:13

מחלקת מורשת ישראל ויהדות ב’כאן בהקמה’, אשר פועלת תחת חטיבת הטלוויזיה של תאגיד השידור הישראלי, מפרסמת הבוקר (שני) קול קורא לחברות הפקה חיצוניות להגשת הצעות להפקת תכניות היסטוריה, מסורת, מורשת ועדות ישראל בטלוויזיה.

זו הפעם הראשונה שנעשית פנייה גם לחברות הפקה מהמגזר החרדי-דתי, שאינן פעילות באופן שוטף מול ערוצי התקשורת הגדולים, וזאת על ידי שינויים בתנאי הסף לחברות ההפקה.

בכאן מדגישים כי ‘הקול קורא’ פתוח לכל היוצרים וחברות ההפקה שעומדים בתנאים, שנקבעו על ידי תאגיד השידור הישראלי.

מדובר על הצעות לתכנים מגוונים בהם תכניות מדע, טכנולוגיה ופסיכולוגיה וההשקה שלהם ליהדות ולאמונה, מנהגים ומסורות שונות בעדות ישראל, ראיונות וסיפורים אישיים בנושאי סוגיות בתשובה, ספיישלים על רבנים והמשפיעים הגדולים בהיסטוריה היהודית, ספיישלים על חגי ומועדי ישראל ותכנית טיולים בארץ ישראל ועוד.

אורי גרודר, אחראי מחלקת מורשת ישראל ויהדות: “כגוף תקשורת ציבורי, המבקש לתת מענה וביטוי לכלל הדעות והזרמים בחברה הישראלית, הכוונה שלנו בקול הקורא הזה כאן היא כפולה: עידוד היוצרים והמפיקים בתעשייה להתעסק בנושאי מורשת ישראל ויהדות, ויחד עם זאת לעודד יצירה והפקה במגזר החרדי והדתי שאינו רגיל להציע הצעות לגופי השידור”.

גרודר הוסיף: “אני שמח מאד להוביל מהלך זה ומקווה להיענות רבה מצד כל היוצרים והמפיקים העצמאיים, במיוחד מהמגזר הדתי שלא רגיל לכך, להציע תוכן איכותי ומקצועי בנושאי מורשת ישראל, שאנו בתאגיד יחד עם צופים רבים מעוניינים לראות על המסכים בעזרת השם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות